Mitä et tekisi mistään hinnasta?

Noi niinku leikillisesti (täs mittee tappamisii sun muit sellasii kysele), vaan ihka mitä juolahtaa mieleen teitil, yksi mul aineskii lapsuusmuisto; en söis klippisoppaa, tiiä hänt vaik tänä pänä maistuskin, mut sillon hirmunen kokemus 5v. En ajais ottaneena, jne. tääl, entäs siel?

Tosin sanotaan, et kaikella on hintansa, vai onko? (eli rahalla saa tekemään mitä vaan, jos vain maksaa tarpeeks)?

Lisätty: 15.10.2008 - 20:58

terhukka mie oon kans nähnynnä ton lehvan, jes..

Avainsanat: raha tekeminen hinta maksaa tehdä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2008 - 20:49

tuosta mistään hinnasta tuli tietty mieleen raha/ paaaljon rahaa ja rahasta tuli mieleen se yksi leffa ' vain yksi yö' ( oli pariskunta ja miehen vaimoon ihastuu vähän vanhempi rikas mies, joka haluaa viettää yhden intiimin illan/ yön sen vaimon kanssa. ja se vanhempi mies lupautuu maksamaan öö oliks se nyt melkkest millin, jos hän saa sen illan/ yön tuon vaimon kanssa olla ) < saikohan tuosta erkkikään selvää, hmm. siis asiaan ja varmaan arvaatkin mikä on miun --en tekisi mistään hinnasta-- = että jos olisi joku mies mikä minuun tykästyisi/ rakastuisi, niin en makaisi hänen kanssaan mistään hinnasta, enkä tietenkään ees ilmatteeks [ettäs sen tiiätte:ö)]. ja onhan nuit muitakin en mistään hinnasta juttuja, mutta tuo tuli vallan mieleen ekana.

Lähteet:
tuo ajatus/ juttu se ekaks tulla tupsahti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2008 - 20:56

televisiosta tulee niitä pelkokerroin ohjelmia, niissä syödään kaikenlaisia eläviä ötököitä. minä en pystyisi siihen, ei sellasta rahaa olekaan että söisin eläviä matoja yms. enkä hyppäis benji hyppyäkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2008 - 22:24

vaihtaisi kansalaisuuttani Pohjois-Koreaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2008 - 12:35

heti eka tuli mieleen, että porno leffan näyttelijäksi en menisi mistään hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2008 - 17:06

Olisi poliisina liikenteessä ihmisiä kiusaamassa.Mutta voisin olla liikenteessä poliisina ihmisiä turvaamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2008 - 18:48

Miehen kanssa en minäkään makaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2008 - 16:54

En mitään niistä asioista mitä pelkokerroin-ohjelmissa näytetään, on varmaan muitakin asioita mutta ei nyt heti tule mieleen.