Oletko jo käynyt tarkistamassa omat tietosi Väestörekisterikeskuksen sivuilla verkkopalvelu.vrk.fi?

Löytyy oma henkilöhistoria. Minun tiedoissa yksi outo virhe.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 21:45

Eilen kävin katsomassa ja hämmästykseni oli suuri: Osoitetiedoissani on virhe. Asuin lapsuudenkodissani 21 vuotta, mutta osoitetietoihin on merkitty ainoastaan ensimmäiset 5 vuotta ja sen jälkeen ei ole osoitetietoja ollenkaan, vaan vasta 21 vuotiaasta eteenpäin. Ihmettelen miksei 16 vuoden osoitetietojani ole siellä, sillä en muuttanut sinä aikana kertaakaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.06.2011 - 19:24

En päässyt sivuille katselemaan....Jotain häikkää....Eli en ole käynyt.

Lisätty: 16.06.2011 - 19:43

Pääsin läpi.Oikein olivat tiedot :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 19:34

En ole käynyt, yritin äsken kokeilla jospa sinne pääsisin. Mutten pääse ollenkaan koneellani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 19:35

En ole vissiin on niin tukossa monien yrittäjien vuoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 20:58

En päässyt tuolla linkillä minkä laitoit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 21:47

Kävin juuri katsomassa ja tiedot olivat ihan oikein...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2011 - 23:03

Juu tarkistin minäkin ja ei mitään ihmeellistä ole siellä. No yksi juttu lapsuudenkodin osoitteesta. Kadun nimi on muuttunut pari vuotta sitten ja aikoinani kun siellä asuin oli siis toisella nimellä ja tämä uusi kadun nimi on merkitty tietoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 17.06.2011 - 07:49

Minäkin käväisin katsomassa tietoni. Oikeilta näyttivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 07:49

En ole katsonut, mutta jos sinne yrittää iso joukko ihmisiä yhtä aikaa, silloin systeemi tukkeutuu. Niin on monen samankaltaisen kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 08:25

Olen jo aikaisemmin tarkistanut ja minullakin yhden tiennimi muutettu.
Muuten kaikki tiedot oikein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 09:47

Ei ole tullut katsottua, eikä linkkikään auennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 12:06

no ei aukee... kävin juuri katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2011 - 20:28

Heille en pankkitunnuksiani kerro. En aiemmin enkä nyt. Pitäkööt tietonsa hyvänään.
Sukunimi haku ei tuntenut "jumppis" nimeä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 23:50

En ole omia tietojani sieltä etsinyt. Sen olen löytänyt, että omaasukuani olevia ihmisiä on jäljellä vain 27 henkilöä.