Luonto puhkesi täyteen vehreyteen sateen jäljiltä.. jossain tullut rakeita, onko tehnyt tuhoja?

Avainsanat: sade rakeita vehreys sade rakeita vehreys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 08:59

Olemme säästyneet tuhoilta täysin . Ukkonen ei yltänyt ihan tänne asti kieri ja pyöri kauempana. Jokunen viirusalama näkyi ja ääni kuului. Sadetta tullut ihan hienojakosssssista mikä kastelee .Ei mitään kaato sateita.Nyt aika kirkkaan näköistä,
Luin kun jalasjärvellä liikenne oli silloin ukkosen aikana seissyt.Oli rakeita painanut niin paljon, tie ihan jäinen.Eivät hirvinneet ajaa.Raju ilma missä oli.Parkanossa tuli tuhoja kanssa.
Vanhat ihmiset sanoivat ennen ,alkukesän ukkost niitä tuhoisempia.

Kysyjän kommentti

Iltapäivälehdissä oli myös kuvia kuinka paljon oli rakeita satanut maahan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.06.2011 - 08:05

Meille saatiin sade vasta tänään aikaisin aamulla. Kylläpä sitä kaivattiinkin sillä maa on rutikuivaa. Rakeita ei ole satanut eikä täällä ole myöskään ukkostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 08:27

Eilen satoi. Tänään on pilvinen sää, muttei sade. Rakeita ei ole tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 09:20

Eilen satoi iltapäivästä muutama tunti. Ei täällä rakeita ole näkynyt eli sade ei ollut ukkosta. Nyt on aika viileätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 09:46

Satanut mutta vettä ei rakeita, luinkin jostain uutisista että jonkun auto ihan klommoille mennyt rakeista en vaan muista missä päin Suomea oli tämä juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 14:23

Juhannusruusut ja sireenit painuivat lakoon. Muisto on vain siitäkin kukkaloistosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 19:44

Sunnuntaina vain satoi, tänään ei ole tiputellut, joten tuhoja ei toistaiseksi ole tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2011 - 20:44

Tuhoja ei ole tullut, sunnuntaina ukkosti puolilta päivin, sen jälkeen onkin sitten satanut vettä tasaisena nauhana, nyt jo kolmas kylmä sadepäivä menossa ja lisää luvassa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2011 - 12:45

ukkosti ja satoi kaatamalla, mutta ei näillä mailla tuhoja tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:49

Vehreätä ollut jo kauan - rakeista ei onneksi tietoakaan.