Kos bussit

paljonko bussit maksavat kosilla??kauanko bussilla menee paradise beachille?entäpä kuumalle lähteelle?

Avainsanat: kos bussit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 23:22

www.rantapallo.fi/kreikka/kos/

Hinnasta en tiedä mutta kun olimme Rodoksella niin bussit olivat todella halpoja ja Samoksella viime vuonna myös..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2011 - 22:23

Kosilla lomaillessamme vuokrasimme fillarit, sillä saari soveltuu tosi hyvin polkupyöräilyyn. Kokemusta ei ole näinollen bussilla liikkumisesta. Kuumat lähteet sijaitsevat noin 10 kilometrin päässä Kosin kaupungista. Näkemisen arvoinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2011 - 22:43

Minullakaan ei ole busseista Kosilla kokemusta, RinTinTinin tavoin vuokrasimme polkupyörät ja pitempiä reissuja varten skootterit, joilla pärjäsi pienellä saarella erinomaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2011 - 09:47

Miten lienee bussien aikataulut nykyään kun Kreikassa on vähennetty myös julkista liikennettä. Olettaisi että Paradise beachille menee busseja, matkaa on sen verran ettei sinne helteessä varmaan viitsi pyöräillä.
Joskus "aikojen alussa" mainitulle rannalle meni oma rantabussinsa. Bussilippujen hintoihin tuli viime keväänä korotuksia Kreikassa, johtuen polttoaineen hinnannousta mutta ei ne hinnat päätä huimaa kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2011 - 21:34

Kreikassa ajellut paikallisliikenteen busseilla. Silloin oli huomattavasi edullisempaa kuin Suomessa.