Milloin hirvi voi palaa poroksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2011 - 20:36

Kukapa nyt hyvää hirveä poroksi haluaa polttaa, Onttopohjaoy on tosiaan yhtiä, josta
tulee mitä ihmeellisimpiä juttuja. Hauskoja vain

Kysyjän kommentti

Esim. otamme havannollistavan esimerkin.

Joulupukin poron kyydissä:

210.000.000 kg matkustaen 1040 km/s saa aikaan mahtavan ilmanvastuksen. Tämä saa porot lämpiämään samaan tapaan kuin avaruusaluksen sen palatessaan maan ilmakehään. Porojen etummainen pari kuluttaa 14.3 Kvantimiljoonaa joulea/sekunti/poro. Lyhyessä ajassa porot syttyvät liekkeihin saaden aikaan ketjureaktion, joka johtaa kaikkien porojen räjähtämiseen. Koko porolauma höyrystyy 1/4260 sekunnissa. Joulupukki kohtaa samalla 17.500-kertaisen painovoiman. 120-kiloinen Joulupukki painautuu reen takaosaan 1.959.016 kilon voimalla

Mutta huolimatta edellä mainituista pikku rajoitteista, joka joulu Joulupukki saapuu täsmällisesti kilttien lasten luo !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 23:03

Veikkaisin että poronhoitoalueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 05:58

Kun se kohtaa pyromaanin...no en tiijjä. Syttyessään tuleen kait.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 06:40

Paistinpannulla.. veikkaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 07:10

Kylvetään skutsiin napalmia. Saadaan hirvet valmiiksi grillattuina. Mutta liialla napalmin käytöllä hirvi voi palaa poroksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 10:05

Se on hirveän kaamean kamala juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.06.2011 - 10:27

- Milloin kissa sanoo 'vuh'?
- Milloin koira sanoo 'mjauu'?

Lisätty: 10.06.2011 - 10:28

Bensaa ja tulitikkuja tai pakastin ja sirkkeli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 10:59

Mulla tahtoo yleensä kaikki paistinpannulla palaa poroksi, olipahan vihannes tai hirvi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 16:00

Autsch,mä en tykkää näistä pyromaani*vitseistä"varsinkaan elukoihin kohdistuvista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2011 - 20:39

Ensin käydään saunassa ja sitten syödään vasta.