Mitä laitatte ruuaksi tänään vai onko mielessä herkuttelu toisen kokkaamassa, valmiissa ruokapöydässä?

Lisätty: 09.06.2011 - 06:48

Meidän kesämökkivuokralaiset toivat eilen kaksi kuhaa joten täällä syödään tänään kuhakeitto.

Avainsanat: menu torstai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 11:53

Uudet perunat paljon voita niiden kanssa, silliä ja vanhanajan tytinää ostin torilta.
Piimä kulaus päälle ja vot pojat siinä on vatsa pyöreänä.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksistanne. Voihan tytinä sentään..ihan tuli vesi kielelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2011 - 07:21

Tänään syödään mitä jääkaapista sattuu löytymään, taitaa olla salaattia, ja kanarisottoa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 07:40

Duunin ruokalistalta bongattua:
Kirjolohikeittoa
Kinkku-ananaspannupizzaa
Kylmäsavuhärkäsalaattia
Sitrussalaattia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 09:37

nyt koht vast ois kauppa reissuu edes .. jot mietintä myssy mukaan ja katsastan kaupan tarjonnat ... jot tänään sitä mitä sattuu olemaan siellä tarjoukses ... jos kalaa ,lihaa , jauhelihaa tai broiskuu .. mut nyt tulikin mieleen , et meil ei olekka ollut broiskuu taas aikoihin , jot oli tai ei tarjoukses niin broiskuu syödään .. punajuuri ja vihersalaatilla ...kiitos oli hyvä ellei erittäin hyvä kyssäri :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 10:00

Tänään on ihan grillauspäivä ( lihaa, makkaraa jasalaattia) jälkkäri lettuineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 11:36

Pakkasesta sullamaan otetuksi makkkarakeiton syömiseksi ruokailu menee kun ei ole aikaa laitaa mitään hienompaa purtavaa. Korvaukseksi tälle olisi viikonloppuna tarkoitus herkutella hyvällä grillilihalla, naudanlihaphveillä oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 12:03

Maksalaatikkoa eineksenä. Huomenna on sitten mökin jääkaapin täyttöpäivä, jossa ei paljon muuta ole kuin valo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 13:12

Tänään on kotimaista "erikoismakkaraa" kera kreikkalaisen tomaattikastikkeen (valmis kastike purkista, taitaa olla hyvää...). Tomaattia ja rapeata lehtisalaattia lisäksi. Ei viitsi mitään ruokaa laittaa sen kummemmin, on kuuma mutta syödä täytyy toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.06.2011 - 13:22

Jääkaapissa on eilen avattu 700g naudan jauhelihapaketti, eli siitä pitäisi keksiä jotain. Teen varmaankin lasagnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 16:55

Tein lihamurekkeen. Sitten laitan munasoosia ja keitetyt uudet perunat..Nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 17:15

Teinpäs elämäni ensimmäisen viherpirtelön aamiaiseksi, oli ihan kelvollista. Päiväruoaksi voissapaistettuja muikkuja ja uusia perunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 17:37

Meillä grillissä kypsytettyä lohta,salaattia,leipää,mehua ja piimää,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2011 - 22:00

Tänään keitin lihakeiton..oli pitkästä aikaa ihan maittavaa.