VTT epäpätevä? E10 bensaa ei muka kulu enempää. Fysiikanlait on sitten kai kumottu. Kohta saamme VTT:ltä ikiliikkujan?

Miten voi olla, että kulutus ei lisäänny, jos polttoaineessa on vähemmän energiaa?
www.iltalehti.fi/autot/20110...0_au.shtml
Tässä saksalaisten mittaustuloksia.
www.focus.de/auto/news/oeko-...01141.html

Oletko huomannut itse eroa kulutuksessa ja sujuiko talvi ongelmitta?
Ystäväni uudehko auto temppuili pakkasilla pahasti...

Avainsanat: e10

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 05:26

Mieheni tankkasi alkuun tuota E10 ja hänestä sitä kuluu enemmän kuin 98 OKT, nyt tankataan vaan 98 okt. Ei auto temppuillut kylläkään, minä kyllä pelkäsin kun uudehko auto on ja uutisoitiin että voi vaurioita aiheuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.06.2011 - 07:32

En ole mitään eroa kulutuksessa huomannut ja talvi sujui ongelmitta, onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 07:39

Niitten väittämät on paskapuhetta,kun sitä bensaa menee enemmän,kun 98.Mellä ei sitä bensaa tankata ollenkaan.Uikoot vaikka itse siinä litkussaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 10:18

Miekii vaihdoin bensatankkia ja nyt otan 98 okt. Herkesi autoni hyppimästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 01.06.2011 - 10:47

Keksihän se Spedekin ikiliikkujan:

www.youtube.com/watch?v=PsfwHMbT_4w

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 15:51

Kulutus on viimeaikoina noussut huomattavati E10 bensiinillä. Uusi bensiinitankki on takakontissa odottamassa asennusta vuotavan tilalle. Vanhuus ei tule yksin.
Rahasta se VTT;kin laulunsa laulaa, valtiojohtoinen kun on.

Saksassa oli ihmeellisiä bensiinilaatuja, otin vain plaufreitä vai mita lie ollut tuo lyijyvapaa.
Tullessa jouduin tankkaamaan kerran Ruotsissa ja siellä oli 85 oktaanista jonka jätin kokeilematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 16:29

Tyttäreni ja vävyni sanoo ettei mitään eroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2011 - 18:47

Talven ajoin E10:llä, nyt tankkaan pelkkää 98:a. E10 tuntui, että auton kiihtyvyys oli huono, nyt lähtee taas liikkeelle kuin entinen kärry...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.06.2011 - 22:01

Eipä kuulu kuluvan, ja siitä syytä on pelko persauksissa että me diisukat maksamme kohta huippuhintaa menovedestämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2011 - 09:47

Näillä kilometreillä ei kulutusta lasketa. Tankillinen kestää yli kuukauden.