Laukut pakattu, saunomista vaille valmista ja huomen aamuna tien päälle. Monestiko olette jo nurmikkoa ajelleet?

Tänään täällä ajettu ekan kerran. Kovasti on ollut tuulinen päivä, mutta aurinkoinen. Kiitos kaikille loman toivotuksista ja oikein ihanaa lomaa sinulle Girasol ja sinulle Ahmat12..liekö vielä muita napsuja lähdössä matkoille.?

Lisätty: 26.05.2011 - 15:13

Tervetuloa koto-Suomeen Papiti.

Lisätty: 26.05.2011 - 17:51

Kiitos kaikille...kyllä nää savolaeset tölökät naattii, kun siivilleen piäsöö.

Avainsanat: lentoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 15:03

Minä ainakin lähden runsaan viikon päästä eksoottiseen Suomeen katsomaan onko nurmikko jo alkanut kasvamaan. ;-D
Hyvää lomaa teille!

Lisätty: 26.05.2011 - 21:04

╔══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╗
☼ ♥ Lisää tämä seinällesi, jos odotat KESÄLOMAA 2011! ♥ ☼
╚══════════════ ೋღ☃ღೋ ══════════════╝
Täytyy kokeilla toimiiko tämä facesta kopioitu täällä.. ;-D

Kysyjän kommentti

Kiios vastauksista. Onko kivaa koto-Suomessa? Täällä vielä huominen päivä ja lauantaina pitäisi suunnistaa Suomea kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 15:09

Hyvää lomaa vaan sinulle.
Tuntuu meilläkin siltä että loma ja matka on totta, maanataiaamuna klo 08.00 on koneen lähtöaika... mutta se varhainen ylösnousu aamulla, huhhuh. Se on se ainut paha.

Lisätty: 27.05.2011 - 10:24

Lausahdus "varjelusta pahalta" sai kyllä leveän hymyn kasvoille.... mitähän se paha mahtaisi olla.... en keksi mitään kun en tee pahaa, kaikki on totaalisen hyvää!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 15:10

Nurmikkoa on jo kahdesti leikattu. Hyvää lomaa kaikille matkalle lähtijöille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 15:36

Toivottelen kaikille Teille matkaanlähtijöille hyvää matkaa ja varjelusta pahalta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 15:59

Saunokaakin nyt kunnolla,kun saunapuhtaana on mukava matkustaa ja ehkä ette saunaan pääsekkään,kun vasta kotiin palatessa.Oikein hyvää matkaa teille ja kaikille napsuille ketkä ovat lähdössä reissuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 16:35

Kerran on leikattu. Viikonloppuna pääsee taas leikkaamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 16:40

Meillä jo kolmasti on nurtsi lyhennetty! Ja leikkaamista taas huutaa ja vaatii...Jälkikasvu lupasi huolehtia asiasta sillä välin, kun miehen kanssa reissussa ollaan :)
Hyvää matkaa sinulle ja kiitos toivotuksista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 16:50

hauskaa matkaa ja hyviä ilmoja ja lentosäitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 17:51

Hyvää lomaa! Sunnuntai-aamuna tulimme viikon laivaresulta Atlantin helmiltä Madeiralta ja Azoreilta
Kerran olen täällä mailla nurmikoita leikellyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:15

Kallioinen mökkipiha ei ruohonleikkuria kaipaa.

Hyvää matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:30

Hyvää lomaa kaikille matkalaisille! Mulla on käynyt sellainen munkki, ettei nurtsin leikkuusta tarvitse huolehtia. Kaupunkipiha on piskuinen ja siellä on kukkia ja puita, nurtsia ei kenenkään riesana. Mökki sijaitsee kalliolla, joten sielläkään ei tarvitse viikatetta heiluttaa. Kaverillani on mökillä tai paremminkin kesäasunnolla aivan julmettu nurmikko, jota täytyy ajella pikku traktorilla ja silti siihen kuluu tuntitolkulla aikaa. Ei ole mun juttu. Kaunishan se nurmikko on, mutta tykkään enemmän luonnontilassa olevasta maastosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:30

Terassilta ei tarvitse nurtsia leikata, onneksi. Hyvää matkaa Mariaanalle +Girasolille+kaikille muille lähtijöille. Reilun kuukauden päästä odottaa oma lentoon lähtö......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 20:00

2kertaa ajettu. Siitä se alkaa. Matkan teko toisilla ja meillä ajellaan nurmea.Hyvää matkaa pitäkää huoli itsestänne.Saamme napsutella .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 20:21

pihanurmet ajeltiin eilen kolmatta kertaa ....

mielenkiintoista reissua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 20:56

Mitähän nurmmikkoa sitä ajelisi, kun kerrostalon seinää mä katselen ja betoniviidakko on täyttänyt tämän seudun. Laitan tähän Taiskan aikoinaan laulaman laulun sanat, ne ovat aika osuvat tähän elämäntilanteeseeni:

Taiska - Miksi näin

Ikkunasta tuijottelen kerrostalon seinää
tähän aikaan vuodesta me maalla tehtiin heinää
vaikkakin se silloin oli arjen työtä vain
teen muistoissani siitä sunnuntain

Miksi näin, kaiken kauniin näemme
mielessämme jälkeenpäin
vasta silloin kun sen menetämme
Miksi näin, aina parhaat puolet
ymmärrämme jälkeenpäin

Muistan kuinka tyttösenä kasvimaata kitkin
kuinka työtä inhosinkaan, joskus melkein itkin
nyt kun voisin samaa puuhaa melkein rakastaa
ei parvekkeelle mahdu kukkamaa

Miksi näin, kaiken kauniin näemme
mielessämme jälkeenpäin
vasta silloin kun sen menetämme
Miksi näin, aina parhaat puolet
ymmärrämme jälkeenpäin

Autoilta ja asfaltilta silmäni kun suljen
olen taas tuo pikku tyttö, metsätietä kuljen
nyt voin vasten kiveystä nähdä mielessäin
kai senkin mitä silloin tuskin näin

Miksi näin, kaiken kauniin näemme
mielessämme jälkeenpäin
vasta silloin kun sen menetämme
Miksi näin, vasta luonnon arvon
ymmärrämme jälkeenpäin

Lähteet:
www.youtube.com/watch?v=s9AtfUdcHEQ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 04:40

Jää pakostakin viikonlopulle, toivon vain etteivät sateet yllätä. Sitten siirtyy ensi viikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 10:32

Toivotan sinulle hyvää matkaa ja kauniita ilmoja ja uusia elämän rikkauksia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 15:21

Mökin nurtsi leikattu jo 3 kertaa.
Hyvää ja turvallistamatkaa lomamatkaajille !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 21:41

Hyvää lomaa..Nurmikot leikattu kaksi kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2011 - 22:07

Rattoisaa oloa perillä. Lauantaina ajoin eka kerran nurmikon.