Euroopan huonoin valtio laskunmaksajana on?

Avainsanat: maksa lasku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 08:49

Tuli heti mieleeni Portugali.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2011 - 08:49

No sen perusteella, millä rahaa syydämme pulaan joutuneille laitan Kreikan ja Bulgarian.
Ei hajuakaan ole mikä maa se voisi olla. Suomi on kuitenkin hyvän maksajan maineessa
Taloussanomien mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 09:05

Espanja, Kreikka ja Portugali

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:31

Veikkaan oman ajatuksen kautta Kreikkaa.Kansallisuuskin on aika metkaa.Metkut mielessä joka mutkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 10:36

Portugaliin nyt syyttävä sormi osoittaa tässä asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 12:18

Suomi on vain hyvä takuumies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 12:54

Portugal - väittää ainakin Talouselämä -lehti
"Aivan oikein, se on Portugalin valtio. Keskimääräinen maksuaika oli muistaakseni 297 vrk viimeisimmän tutkimuksen mukaan."
www.talouselama.fi/keskustel...ead=632694

Portugalin talouden­pidosta paljastui uusia kikkailuja
Talouselämä 25.5.2011 19:52
Portugali on supistanut vaihtotaseensa vajetta yksinkertaisella silmänkääntötempulla - jättämällä laskuja maksamatta, kirjoittaa Wall Street Journal.
Sekä lisää: www.talouselama.fi/uutiset/a...632690.ece

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 15:01

Islantilaisten maksut maksettiin meilläkin mukisematta. Oli niin kuin klassisen musiikin alkusoitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 16:02

Porttugali on nyt kysymyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:06

Kreikka ja Portugali hyviä ehdokkaita sarjaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:49

Portugali...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2011 - 18:51

Kyllä se on Portugali. Yrittivät saada näyttämään, että pyydetyt menoleikkauksest on tehty, mutta mistä sitten paljastuikaan - yksinkertaisesti jättivät laskut maksamatta ja näin saivat näyttämään tuloksen kelvolliselta. Mitähän kaikkea kikkailuja sieltä vielä paljastuukaan? Kreikka ei olekaan ainoa rosvo.

Talouselämästä lisätietoa: www.talouselama.fi/uutiset/a...632690.ece

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2011 - 04:44

Portugali ja Kreikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2011 - 21:14

Portugali on nyt ollut tapetilla - kenties se.