Mihin matkustat seuraavaksi?

Suuntautuuko matkasi ulkomaille vai lomailetko kotimaan kamaralla?

Avainsanat: matkailu avartaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 07:30

Lauantaina lento Kroatiaan Splitiin ja sieltä laivalla Hvarin saarelle. Perjantaina palloilemme ensin Helsingissä tai paremminkin Tuusulassa koska tahtoo käydä uudestaan mm. Halosenniemessä.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti pääsitte matkalle ja laukut myös.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2011 - 08:34

Taitaa seuraava matka suuntautua kyläkauppa Tuuriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:41

Heinäkuussa kahdeksi viikoksi Egyptiin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 08:55

Lauantaina olisi lähtö Espanjan Cadiziin, mikäli tuhkapilvet sallii....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 09:29

Suomeen pitkän kaavan kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 09:46

Tänään aion matkustaa Hankoon. Se on sitten mukava kaupunki! Siellä on säilynyt vanhoja puutaloja ja pitsihuviloita, joiden katselemiseen ei kyllästy koskaan. Ja sitten on kimalteleva meri! Merenrantaa pitkin pääsee kävelemään melko pitkänkin matkan Neljän Tuulen Tuvalle ja takaisin. Mieli rauhoittuu laineita katsellessa.
Viikon kuluttua lennänkin sitten Egyptiin parin viikon äkkilähdölle. Siellä lepäilen ja nautin sitten toisenlaisista merimaisemista.
Sen jälkeen on tarkoitus pysyä kesäpaikkakunnallani mahdollisimman tiiviisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 10:22

Sattuneesta syystä juhannusviikoksi Kreetalle Hanian lähelläolevalle huvilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 10:28

Kotimaan matkailua on luvassa Hankasalmelle ja Kokkolaan, ulkomaille lähden ensin Ruotsiin ja jatkan sieltä Tanskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 11:01

Tällä rahatilanteella varmaankin Närpiöön. Tulee tunne kuin olisi Ruotsissa, pienellä budjetilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 23.05.2011 - 14:28

Porvoota kauemmas ei taida tänä vuonna päästä, toisaalta eihän Porvoossakaan mitään vikaa ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 14:36

Heinäkuun lopulla Budapestiin ja kylpylähotelliin (****). Neljä yötä ja viisi päivää (404 € / nuppi aamiaisineen). Travellinkin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 15:09

Limnokselle, ma 30.05.
Kotimaassa liikkumisia en pidä matkoina.
Saas nähdä mitä mieltä tuhkapilvi on, minne aikoo levittäytyä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 18:09

Heinäkuun alussa kahden viikon reisulle Makedoniaan ja sieltä piipahdus Albanian puolelle, kotimaassa perinteinen kesäreissu Valamon luostariin ja toinen Punkaharjulle..jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:21

No onhan nuillakin näiyä kotimaan suunnitelmia. Minä aion ystäväni kanssa mennä junalla Keuruulta-
Jyväskylään. autolla tulee kyllä se matka kuljettua noin ainakin kerran kuukaudessa.
Mutta se menee uusia suoria teitä, ei paljon ole taloja.
Käyn koulukaupunkiani katsomassa ja muistelen noitaa aikoja junassa sen vieriessä samoilla kohdin.
Ei ole oikaistu tiimaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:38

En tiedä vielä seuraavaa reissua..minne suuntautuu. Tänään kotiuduin Saksan reissulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2011 - 20:47

Roomaan 12.9.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:12

Ensi viikonlopuksi mökille Joroisiin ja sitten Varkauteen. Kesäkuun alussa lähtö Ruotsin Östamarkkiin ja sitten Norjan Drammeniin. Kesäkuun 10 päivä Riikaan Latviaan ja sitten juhannusviikolla Syvärin rannalle mökkeilemään. Juhannuksen vietämme Rovaniemellä ja heinäkuun alussa ollaan Savukoskella ja Pallaksella mökeillä. Heinäkuun puolessa välissä Ii-joelle mökkeilemään.Sitten Siikajoelle ja Lumijoelle. Pohjanmaalla ollaan Porin seudulla heinäkuun lopussa. Elokuu menee Etelä-Suomessa mökkeilen vähän siellä sun täällä Kotka - Kymenlaakso linjalla. Suunnitteilla on vielä matka syyskuussa Romaniaan Draculan linnaan ja ehkä loppukuussa Tanskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 11:54

nyt pidennetty viikonloppu keski-suomes ja sinne kun menään niin yx yö perinteisest tietty Tuuris.... ens kuus taas keski-suomi , mut nyt hiukkasen pohjoisempaan .. en sen pituudes osaa viel sanoa .. riippuu niin ilmoist , kun Turkkuses ois se ilmailu jutska , jonne isäntä ois lähdös .. minä en .. sastamalaan matkataan joku viikonloppu .. nyt on vielä kartalla avoinna onko se itäsuomi vaiko lappi .. riippuu hiukkasen muist matkalaisist .. siit neuvotellaan ..no ainakin rymättyläs Herrankukkaros ois tarkoitus olla yks viikonloppu ..nyt ei ol tuot allakkaa täs , et mihin kaikkial sitä jo onkaan lupauduttu mennä ja matkustaa tääl koto maas , mut paljon ois kaiken laista menoa vähän joka viikonlopulle joo .. jot pitää oikein sanoa , et kiitos kutsust , mut ei kiitos .. huoh :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 14:40

Syksyllä olisi tarkoitus lähteä viettämään tasavuotisjuhlia Portugaliin. On meille niin tuttu ja ihana paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2011 - 22:38

Ei mitään ole suunnitteilla - kuten ei muinakaan vuosina. Kotopiirissä pysytään ja ehkä sitten vuodenvaihteen jälkeen Thaimaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2011 - 05:06

Ihan tuossa naapurissa pyörähdän, ja sen jälkeen suuntaan Espanjaan. Suomeen palaan sitten kun sille tuntuu.