Nyt saa arvata kenellä on vain yksi työpäivä jäljellä ennen kesälomaa? Aurinkohan alkaa huomenna lämmittämään työstä väsynyttä.

Lisätty: 19.05.2011 - 18:52

Kiitos, kiitos..tunnen kyllä loman ansainneeni. Vaan risusavottaan ei tartte mennä. Meillä on kuulkaas niin paljon polttopuuta, ettei sitä usko kukaan. Aamuisin tulen heräämään klo 5.00 tai 6.00 sillä mitäs muutakaan aamuvirkku voi, oli sitten loma tai ei. Aamun hetket ovat niitä päivän parhaimpia. Ihanaa lomaa myös girasolille. Naatitaan, naatitaan ja piipahdellaan napsussakin.

Avainsanat: loma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 15:45

ONNITTELUT!

Nimimerkillä nyt talvilomalla ja sitten jatkuu kesälomalla Espanjassa...Mukavaa tulla sitten takaisin tänne kesäisiin keleihin : ) Sillä näinhän se on.Aurinko saa silloin paistaa oikein kunnolla!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Olemmekin siinä vaiheessa, että lomalento on jo lähellä. Ihanaa lomaa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2011 - 16:01

Hienoa!
Säätiedotuskin lupaa vain pisaran vettä seuraavalle kahdelle viikolle. www.eltiempo.es/kuopio.html
Nautihan lomasta täysin rinnoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 16:26

Onnittelut, lähellä on ja ilmojakin näyttäisi piisaavaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 17:30

Hmmm....kukahan ois...tosi vaikea arvata....veikkaan Mariaanaa. Aurinkoista lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 17:41

Niin se talvi siis on vierähtänyt ja Mariaana on aloittamassa kesälomaansa. Tuntuu, että aina joku on jollakin lomalla. Aika kuluu vinhaa vauhtia.
Mutta ohikulkujat jertovat, että Pohjois-Savon perukoilla on yksi hoitaja jo kauan aikaa sitten kuurannut
saunanlauteet, siivonnut hiirenpapanat ja hämähäkin seitit nurkista.
Onnelasta ollaan laittamassa tosi onnelaa, vahtisotilaat ovat jo paikoillaan.
Risusavotta on ehkö odottamassa lomailijaa, ehei sitä nyt koko lomaa lonkkaa vedetä.
Liiterissäkään ei ole kuin muutama klapi talven jäljiltä.
Henkilö tekee kovaa työtä meidän sanoisinko puolipöhköjen kanssa, mutta aina yhtä levollisena ja rauhoittavana hän hoitaa, laastaroi, pesee, tuo ruokaa eteen ja varmaankin halaa jotain yksinäistä.
Kyllä hänelle tämän kesäloman ansiosta suo. Nukkua pitkään pitää ensimmäiset aamut..
Toivon, että tuo taivaan Taattokin antaisi nyt ilmoja, etenkin lämmintä ja aamukastetta.
On ne Onnelankin pikku yökulkijat ja suuremmatkin hommanneet hyvät lomailmat, joten
kaunista, lämmintä ja hellivää lomaa Sinulle.
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 19:02

Loma on oikeastaan palkkio hyvin suoritetusta työstä.
Olet sen varmaan ansainnut.

Ratkiriemukkaita lomapäiviä Sinulle toivottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 19:10

Onnistunutta lomaa Marianne ja Girasol!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 21:52

Mukavaa, rentouttavaa, aurinkoista lomaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2011 - 21:56

Onnea Mariaana se on ansaittu loma. Uskon että osaat siitä nauttia kun siellä on kaunista vesistöä omastatakaa.Tottahan veneen vesille aamusella laitat ja matoa koukkuun.Siitä se lähtee. Välillä saunaa lämmitää ja pulahtaa sinne isoon ammeeseen. Makkarat kiukaalle.Ottaa pieniä tai suuria päikkäreitä.Tuleepa mahtava olo.Nyt voi vihdankin tehdä saunaan.Loma on jokaisen ansaitsemaa ,siitä pitää nauttia. Ottaa väsymisiä pois.Olla vapaa kun taivaan vuohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2011 - 04:02

aurinkoista, nautinnollista ja luonnikasta lomaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.05.2011 - 08:47

Hyvää lomaa Sipoon sudeltakin. Minä pääsen vasta heinäkuussa laitumille kirmailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.05.2011 - 22:27

Mitäpä tuohon sanoisin muuta kuin: NAUTI lomastasi - olet sen ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2011 - 16:41

Hauskaa lomaa sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 04:37

Onnea, ja oikein antoisaa lomaa! Nauti nyt kunnolla pitkän työrupeaman jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2011 - 08:48

Onnittelut, loma on aina ansaittu!