Kuuluvatko mölkky, petankki ja tikanheitto kesäohjelmaasi? Mitä muita pelejä teillä on tapana pelailla perheen/ystävien kesken?

Meillä tuo mölkky on ollut ahkerassa käytössä jo monena kesänä.

Avainsanat: kesäpelit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 17:49

Petanikissa olenkin haka, tikka on kesän juttu, mölkkyä en ole pelannut.
Ja voi olla ,että nuo raajarikot kädet estävät mölkyn heiton, ovat niin painavia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.05.2011 - 14:05

en kyl paljoa kesäisin pelaile , mutta tuttu peli toi mölkky on ja aika hauskakin ,jot saatanpa sen ostaakin tänne jos otettaan sit lastenlasten kans skapat .. toisaalta oon aatellut mikä se nyt on nimeltään .. mis lyödään pallolla sellaisten rautojen alta ... siin on kuitenkin sellaisia mailoja joilla sitä palloa sit lyödään ..? kauhee klementtia iski just höh :(.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 14:31

Ikinä en ole noita pelejä leikkinyt. Ihan vieraita minulle. Meillä on tikkataulu kesät tarjottimella joten treenaamme tikan heittoa. olen muuten naistensarjan tikanheiton voittaniut.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.05.2011 - 14:46

Kyllähän sitä mölkkyä tulee kesällä heiteltyä. Joskus lomamatkoillamme löysimme Gotlannista vähän mölkkyä vastaavan palikanheittelypelin nimeltään "Gungen" Sitä tuli pelattua paljon ja se olikin mökkinaapureidemme keskuudessa varsin suosittu peli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 15:08

Kaikki lajit ovat tuttuja, harvoin tulee kuitenkaan pelattua ja tikkoja mulle ei hevillä anneta käteen, kun ne eivät juuri osu tauluun, vaan lentelevät laajalle alueelle taulun ympäristöön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 16:28

Mälkkyä pelattiin viimekesänä, ehkä myös vielä tänä kesänäkin...
Pian taas iltaisin mennään pelailemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:03

Kaikkea noita tulee kesällä harrastettua varsinkin lastenlasten kanssa kun mökillä piipahtavat. Kyllä tosin joskus muulloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 18:41

Perinteinen tikkataulu kuuluu tottakait kesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 19:15

Kaikkia ollaan kokeiltu.Ja kyllä toi petankki vissiin se eniten pelatuin taitaa noista olla.Seuraavana tuleekin sitten sulkapallo.Miehet myös tykkää ampua tauluun ja kisailla, että kuka saa eniten kymppejä :) ...Unohtamatta tietenkään kalastuskisoja laiturilta.Yleensä suvun natiaiset saavat ne suuremmat kalat ja ovat niin ylpeitä että.Meillä opitaan laittamaan matoa koukkuun heti, kun mato vaan näpeissä pysyy :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 22:42

tikanheittoa tai dartsia. petankkia. siinäpä ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.05.2011 - 08:23

Ei mikään noista. Pelaan tennistä ja tenniskentällä. Sulkapalloa myös joskus maalla.
Tikanheitossa olen haka, sitä myös, eli pidetään tikanheittokisat kun nuorisoa on mukana maalla.
Tennis on jatkuva harrastus kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.05.2011 - 21:17

Viime kesänä mölkkyä tuli heiteltyä, pojantyttären kanssa pelattiin sulkista, sitä ei vielä tiedä mitä tänä kesänä tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.05.2011 - 04:58

Ihan tikkaa vain on tullut heiteltyä.