Päivänsankari, nautitko toisentekemän vai itsetekemän Äitienpäivälounaan?

Avainsanat: äitienpäivälounas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.05.2011 - 09:38

Kyllä se on vaan itse tehtävä. Tämä on samanlainen sunnuntai, kuin kaikki muutkin, joten ei eroa mitenkään.

Kysyjän kommentti

Kiitos, kaikille tämäkään päivä ei ole sitä juhlaa mitä sen soisi olevan.
Onnellisia ja kiitollisia olkoot he joita arvostetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.05.2011 - 07:33

Minä nautin itsetekemääni ruokaa, grillissä lihaa kypsennän, ja folioon käärittyjä mausteineen, perunoita syödään ovat uuniperunoita mutta grillissä valmistettuja, fetasalaattia on tarjolla ruuan kera ja jälkkäriksi kakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 07:33

eilen oli lapsettomien lauantai, mutta ei kukaan lounasta eikä kakkua tarjonnut.
itse se piti valmistaa.
hyvää Äitienpäivää kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 08:14

Lounaalle menen valmiiseen pöytään, muutoin päivän särpimet on omaa tarjoilua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 08:28

Aiempina vuosina olemme olleet lounaalla. Tänään valmistan itse lounaan koska halusin niin ja on ihanaa nauttia aurinkoisesta rauhallisesta päivästä omassa pihapiirissä. Teen välillä taas "puutarhataidetta"...istutan toisen omenapuun yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 08:51

Teen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 09:26

Kyllä itse jotain itselleni väsään. Meillä ei nuorempia äitejä juhlita .Jos on vanha äiti, sitä silloin juhlitaan ja huolehditaan että kaikki ok.Kakkua saatavilla ja ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 09:34

Itse olen ko lounaan aina valmistanut. Jälkikasvu ei ole vielä ilmoitellut tulostaan tai tulemattomuudestaan. Mökillä grilliin laitetaan herkkuja tarpeeksi kaikille syöjille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 10:51

Minulla on paisti uunissa ja täytekakku täytetty mieheni toimesta,sopii jälkikasvun saapua lihapadan ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 10:57

Kun kerran sää suosii, oletan miehen ja jälkikasvun tekevän pihamaalla jotakin grilliruokaa.Autan tarvittaessa, mutta enköhän saa tänään ihan lepäillä ruuan laitosta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 11:08

HUS in keittiö valmistaa sen meille tänä vuonna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 11:35

kyllä itse teen kaiken ruuat ja kakut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2011 - 18:21

Itse laitoin sankarille sapuskat ja sain nauttia mukana. Kanaa oli currykastikkeella ja riisiä. Lisukkeita riittämiin. Aterioitiin ulkoilmassa mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 13:42

Ravintelissa kävimme herkuttelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.05.2011 - 23:57

Olisi ollut ihan kaikenlaistakin tarjolla, mutta mahatauti riisti ruokahalut, ihan vain vettä siemailin.Täytyypä ottaa sitten takaisin äitienpäivän jälkeen. Jospa vaikka meninisin ihan itsekseni syömään menetetyn juhlalounaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.05.2011 - 04:22

Sekä että.