Huomenta napsukkaat ja aurinkoista päivän alkua. Arkinen aherrus jälleen vai miten sinulla?

Heräsin klo 5.15 ja siitä asti olen pessyt ikkunoita. Vielä on kolme jäljellä, mutta täytyy keittää kaffet välillä.

Avainsanat: alku viikko askare

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 08:23

Kesälaitumilla kirmailen, kuin juuri ensimmäistä kertaa ulos päässyt mullikka.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Tulis nyt vaan edes hiukkasen lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 07:18

Minä nousin ylös klo 3, ei nukuttanut enempää. Olen aamutoimeni tehnyt ja kermaperunat valmistanut ja porsaanleikkeet esivalmistanut, paistan vaan päivällä. Laboratorioon valmistaudun lähtemään ja sen jälkeen pihalle konttailemaan, joka kevät pitää vähän noita reunuskiviä nostella ja eiliseltä jäi vähän kesken se homma, lopun päivää ajattelin kenussa istua ja lukea kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 07:50

aurinkoista huomenta! tavallista arkipäivää rutiineineen. eilen oli lämpöennätys Seinäjokeen kuuluvassa Ylistarossa, +22,3C
ja olihan kantakaupungissakin peräti +21C. mutta nyt taas viilentyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 07:59

Aivan ihana aamu täällä meillä,aurinkopaistaa niin ulkona,kuin sydämmessäkin.Tänään juomme ystävä pariskunnan kanssa pääsiäisen rääppiäis kahvit ja sitä ennen on vähän siivottava ja pyyhittävä pölyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:01

Herätys klo 5:30, koiran kans pitkä aamulenkki ja rientäminen töihin. Arkinen aherrus on jo alkanut ja pääpiäispyhät menivät aivan liian nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:10

Tänään viimeinen talvilomapäivä, jonka aion käytän kaikenlaiseen puuhasteluun kotona ja koska sää on niin upea, teen pitkän kävelylenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:28

Huonosti nukutun yön jälkeen ei oikein jaksa tehdä mitään. Pyykkikone päällä kuitenkin. Iltaan sitten taas töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:34

Aikainen aamuhan minut myös herätteli Pikin kanssa jo lenkillä käyty ja nyt täällä netissä tiirailen maailman menoa...
Sinähän reippaasti aloitit aamusi...
Minun täytyy myöntää keittiön ikkuna on pesty hiljattain ja muihin ikkunoihin en koske koko kesänä ...
Ei mar saamme loppukesästä uudet ikkunat karmeineen, joten niitä odottellessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 08:46

Huomenta, työn touhussa täälläkin oltu jo jonkin aikaa. Konttorille lähtiessä näytti auton mittari +11°C toki nyt jo paljon lämpimänpää, vaikkei eiliseen helteesen varmaan päästäkkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 10:21

aamulenkillä tuli hiki vaikken rehkinytkään

ip:llä saattokeikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:21

Aurinko armas valollaan, taas uuden päivän tuonut on. Olen lenkkeillyt jo pitkän matkan ja katsellut
lyhyttä kesätakkia, ei vielä löytynyt.
Nyt lähden kirjalllisuuden lumoihin Tarhianjärven rannalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:24

Tulin pariksi päiväksi kotiin mökiltä ja valmistelen kevätsiivousta eli kaappien järjestelyä. Keskiviikkona taas mökille ja ensi viikolla aloitan kunnon kevätsiivouksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 15:56

Työt taas alkoivat, vähän vaikeaa muistaa vaan, että onkin tiistaipäivä eikä maanantai....