Eikö olekkin kivaa,kevät ja kesä.

Minä odotin jo tuota tapahtuvaksi.NYt ovella.Jotenkin aikaa ja väljyyttä enemmän.
www.youtube.com/watch?v=lwIgXd6avWY

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 09:31

Kiitos kauniista videosta..
Näinhän tuo on että nyt on kevät ja pikapuoliin taas nautimme kesästä...
Mutta silti pidän meidän luontoa ihanana koska meillä on tämä 4 vuodenaikaa, syksy on minulle tuo ruska aika myös todella kaunis, vaikka ilmat viileneekin...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 09:03

Ainankin kivempaa,kun talvi ja pakkanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 09:12

Minä pidän valoisista vuodenajoista kun itse olen niin synkkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 09:54

Odotettu on kovasti. Tulee, tulee ja menee sitten aikanaan. Odottelen innolla Airiston antamia silakkasaaliita. Yksi parhaista meren antimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 10:00

Kevät on ihanaa aikaa, luonto herää, aurinko lämmittää ja valo tekee ihmeitä. Kesä on ehdottomasti vuoden parasta aikaa ja tietysti pitkä kesäloma, jota jo odottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 11:52

Kevät on vuoden upeinta aikaa, kun talven kylmyys häviää, lumet sulavat, päivät pitenevät, aurinko paistaa ja luonto heräilee ottamaan kesän vastaan. Keväässä on mukavaa myös se, että kesä on vasta edessäpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 12:03

Kaunis video. Tunnen miten energia virtaa minuun raskaan talven jälkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 13:35

Kevät ja kevään hennon vihreät värit luonnossa ovat hurmaava ilmestys....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 13:55

Kyllä sitä kevättä ja kesää odottaa ainakin tälläinen vanhempi ihminen, jolle pukeutuminenkin
helpottuu kevään edistyttyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 14:29

Kiitos videosta. Kaunis laulu ja kyllä kevät on ihanaa aikaa. Voi seurata luonnon heräämistä ja kasvun alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 22:34

Ei ole ihan vielä kesästä tietoa, silti tänään heilun haravan ja lumilapion kanssa pihalla. Kyllä se siitä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:12

Ihanan nopeasti on kevät koittanut...saa ihailla jo kukkaloistoa pihalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 03:02

Kivaa on kun kevät on alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 16:10

Kevät on kivaa aikaa ja varsinkin, jos saa olla luonnon keskellä. Tykkään kyllä kaikista vuoden ajoista, siitä talvestakin varsinkin kun nyt ollaan saatu nauttia kunnon vanhan ajan talvista.