Koiran elämää.....onko teillä myös näin?

Koiran elämää

1.Kun ihmiset ovat kylvettäneet sinut, ÄLÄ ANNA HEIDÄN KUIVATA SINUA PYYHKEELLÄ! Sen sijaan juokse heidän vuoteeseensa ja kuivaa itsesi lakanoihin. Tämä on erityisen hyvä jos on juuri ihmisten nukkumaanmenoaika.

2.Käyttäydy kuin tuomittu rikollinen. Kun ihmiset tulevat kotiin, käännä korvasi taaksepäin, laita pää tassujen väliin, leuka alas ja käyttäydy kuin olisit tehnyt jotain todella pahaa. Sitten katso ihmisiä, kun he raivoissaan etsivät talosta vahinkoja, joita he ajattelevat sinun aiheuttaneen. (HUOM: Tämä toimii vain silloin, kun et varmasti ole tehnyt mitään väärää.)

3.Anna ihmisten opettaa sinulle aivan uusia temppuja. Opettele ne täydellisesti. Kun ihmiset yrittävät näyttää niitä jollekulle toiselle, tuijota ilmeettömästi ihmiseen. Teeskentele kuin sinulla ei olisi harmainta aavistustakaan, mistä he oikein puhuvat.

4.Tee ihmisestäsi kärsivällinen. Kun menet ulos "pissalle", haistele ympäriinsä koko pihaa kun ihminen odottaa. Näyttele, kuin se paikka, jonka olet valinnut pissaamiseen, on ylivoimaisesti paras mahdollinen päätös ja maailman paras kohtalo.

5.Vedä ihmisten huomio puoleesi. Kun menet ulos kävelylle, pidä kiirettä näkyvimmin, kun menet kakille. Tee asiasi rauhassa ja pidä huolta, että kaikki katsovat. Tämä toimii erittäin hyvin, kun ihmiset ovat unohtaneet ottaa muovipussin mukaansa.

6.Kun olet ulkona kävelyllä, vuorottain yski ja ole kuin tukehtuisit joka kerta, kun vieras ihminen kävelee ohi.

7.Tee omat sääntösi. Älä aina vie keppiä takaisin, kun leikit noutoa ihmisten kanssa. Anna heidän mennä ja noutaa se ajoittain.

8.Piiloudu ihmisiltäsi. Kun ihmiset tulevat kotiin älä tervehdi heitä ovella. Sen sijaan piiloudu heiltä ja anna heidän ajatella, että sinulle on tapahtunut jotain kauheaa. (Älä näyttäydy ennenkuin ainakin yksi ihminen on pakokauhun vallassa ja pillahtamaisillaan itkuun).

9.Kun ihmiset kutsuvat sinua takaisin, ota lungisti. Kävele mahdollisimman hitaasti takaisin ovelle.

10.Herää aamulla kaksikymmentä minuuttia ennen herätyskellon soittoa ja vaadi ihmisiä viemään sinut ulos aamupissille. Mene mahdollisimman pian takaisin ja mene nukkumaan. (Ihmiset voivat harvoin mennä takaisin nukkumaan käytyään ulkona, tämä tekee heistä hulluja!)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 19:35

Olihan siinä tarinaa kerrakseen. Kiitos.

Kysyjän kommentti

Kaksi koiraa tapasi kadulla. Toinen sanoi:
- Minun nimeni on Musti, entä sinun?
- En ole aivan varma, mutta luulen että nimeni on Istu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 11:56

Ihan hauska juttu, kyllä nuo monet ovat kyllä jopa koettujakin.... totta siinä toinen puoli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 15:22

Vai on se "Miten koulutat isäntäsi/emäntäsi tavoille" opus jo käännetty koirasta suomeksikin. Kukahan on vasikoinut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:10

Ei ole noin. ulkona ollaan kiinni ja kiltisti. Uitu on joka lammikossa. Nuollaan kun auringossa lotkottelen.Siinä aikaa kuivua. Syödään ja katsotaan mitän herkkua tulee. Yöksi menen sohvalle omalle täkille nukkuun.Eri rakennukseen valla, AAmulla 5 tullaan päästään pissalle ja jatketaan unia vielä muutama tunti . Ennen aamulenkkiä,Sitten jotain hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:47

Käyny joku sitten meillä vakoilemassa? Näin meillä toimittu parikymmentä vuotta....Tosin nyt siinä ollut puolen vuoden pakollinen tauko.Asia korjaantunee kuitenkin kesällä taas.Saa pentu opettaa uutta laumaansa tavoille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 17:33

ei ole koiraa, ei siis koiran elämääkään. Haukkumista koitan välttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 18:08

Aikanaan meillä oli shetlannin lammaskoira Peni, johon tuo kuvaus sopii kuin nyrkki silmään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 20:44

Hauska juttu, mutta tarinassasi on joitain eroja, jotka ei päde mun pieneen "fifiin". Aamulla kellon soidessa ja aamutoimien jälkeen koiran kanssa lenkille lähtö tuottaa välillä hiukan vaikeuksia, sillä koirani tykkää nukkua sängyssäni/tyynylläni pitkään ja näin ollen saan sitä muutamia kertoja huhuilla, josko lähdettäis lenkille, sillä töihinkin olisi ehdittävä. Koirani on narttu, joten se ei juurikaan merkkaile, vaan tekee ne muutamat pisut, oli aamulenkkimme lyhyt tai pitkä. Töistä kotiin palatettani koirani on ovella vastassa ja tanssii takatassuilla kuin sirkuskoira. Koirani ei pidä uimisesa, mutta onneksi suihkuun meno on helppoa ja sieltä pois tulo on sellainen, vaikka kylpyhuoneen ovi olisi auki, niin koira menee kiltisti pyyhkeen päälle seisomaan, odottaen kiltisti, että kiedon ja kuivaan sen pyyhkeeseen. Onneksi kevät on tullut ja nautimme pitkistä aurinkoisista lenkeistä lintujen lauluja kuunnellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:20

Juuri tuollaista se koiran elämä varmaan monessa koiraperheessä onkin. Koirasta tulee perheenpää ja siinä ei auta isännän eikä emännän niskoitella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 22:43

Onnekseni edesmennyt hauveliinimme ei ollut narsisti.