Osaatko pysäyttää ajan?

Näin keväällä varsinkin pitäisi ehtiä joka paikkaan ja tehdä kaikki samantien. Välillä tuntuu että on niin kiire, ettei ehdi mitään. Pitäisi saada aika pysäytettyä vähäksi aikaa..

Avainsanat: aika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 15:14

Osaan. Taito on välttämätön tässä oravanpyörässä. Tapahtuu näin: persuukset penkkiin siksi aikaa, että kiire menee ohi. Sitten vaan kaikessa rauhassa jatkamaan mitä ikinä olitkaan tekemässä. Kas kummaa, maailma pyörii sittenkin, vaikka et joka hässäkkään menisikään mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 11:58

Joskus tuon haluaisi myös pysähtyvänkin...
Mutta jos kiirettä pukkaa niin muista aina ottaa välillä rennosti ja levätä siten saat tuon ajan hetkeksi pysäytettyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 15:07

Aikaa en osaa pysäyttää..kellon kylläkin ja kiireen voin joskus stopata istumalla, kun oikein tuli on hännän alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:06

Ei siinä auta kun karsia kaikki turha elämästä pois. Tulee aikaa.Olo ihan rauhallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:26

Totta, välillä olisi aika hyvä pysäyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:51

Minä haluaisin pysäyttää ajan ensimmäisen ja toisen lomapäivän yönä.Kunnon pitkät unet sitten saisi.Ja lomakin venähtäisi ... Mutta nyt tyydyn siihen, etten aukaise illalla telkkaria,vaan menen ajoissa nukkumaan.Aamulla sitten virkeänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 17:34

Ei minun enään tarvi aikaa pysäyttää, se menee omalla painollaan, mutta kuitenkin väjääättä
loppuaan kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 18:05

On hetkiä, jolloin ajan haluaisi pysäyttää, mutta tuntuu että juuri nuo hetket kiitävät ohi aikaa nopeammin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 19:34

Mä ajan aina öisin kiitolinjallain, kun tämän homman kerran sattumalta sain, on mulla raskas työ ja pitkä pitkä yö, kun ajan vain yölinjallain ...
Tuon ajan voi jopa pysäyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 20:10

Itse heräilen keväällä aivan kuin karhu talviuniltaan ja näinollen en kaipaa niin paljon unta kuin talvisaikaan, joten aikaa jää huomattavasti enemmän kaikenlaiseen touhuiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 00:06

Kas tässä ohjeet, kuinka pysäytät ajan:

Einstein osoitti, että aika on suhteellista.

Mutta kani-reikäinen menee paljon syvemmälle. Kvanttifysiikan havainnut, että tietoisuus on juuttunut asia jostain käsittämättömästä tavalla, mutta muuten hyvin nopea tai hyvin pieni tai hyvin suuri, meillä on tapana olettaa meidän "tavallisten" todellisuus vastaa enemmän lakeja Newton. Yksinkertainen syy ja seuraus kehittymässä kanssa kellokoneisto muuttumattomuus no, se on aika murtaa tätä käsitystä. Lopetetaan ajoissa.

Etsi kellon sujuva lakaistaan ​​second hand. Yksi tällä sivulla saattaisi toimia, mutta riippuen siitä, kuinka paljon on tietokoneessa, se saattaa olla täysin sileä. Jos näyttää siltä, ​​suhteellisen tasainen, se toimii silti, voit tekijä, mitä olet valvontaan.

Kun katsot toinen käsi vähän, katso pois puolelle kellon ulkopuolella ruutuun, ja noin 15-20 minuuttia ennen toisen käden. Sinun pitäisi silti pystyä näkemään toinen käsi, mutta et ole etsimässä siihen suoraan. Nyt vain rentoutua ja katso jos voit lopettaa käytettyinä. Jos se alkaa parannettavaa kohta katselet, hyppää eteenpäin toiselle paikalla noin 20 minuuttia eteenpäin. Hyvin vähän käytännön olet hyvin todennäköisesti tehdä merkittävimpiä löytö. Voit pysäyttää ajan. Ehkä aluksi vain sekunnin tai kaksi, mutta käytännössä voit jäädyttää sitä enää. Jos et saa sitä heti, yritä leikkii tarkennuspisteen, siirrä se kauemmaksi tai lähemmäksi runko kellon. Tai katsele yhtä tunnin markkereita Kello noin 20-30 minuuttia eteenpäin. Kun saat sen, yritä laskea sisäisesti. Määrä tulet on määrä erillisiä ajatuksen prosessien teit nolla kellonaika.

Kun olet täyttänyt tämän voimannäytettä, mitä se tarkoittaa? Jotkut ihmiset ajattelevat, se on vain yksinkertainen optinen harha, että he vain pysähtyi nähdessään toinen käsi oli tosiasiassa liikkuu (joka saa viihdyttäviä ja karkottaa loitsujen Kuolleiden kulmien, fovean visio, saccades ja tällainen.) Mutta jos he kysyvät, miksi se alkoi jälleen liikkeelle pisteestä, johon se pysähtyi (ja useimmat eivät), niiden selitys ei ole aivan sujua. Jotkut vain jättää sen utelias blip joka ei todellakaan sovi heidän tutka noin "todellisuutta", ja se ei ole aihetta huoleen. Mutta harva meistä huomaa halki välillä kokemuksia ja uskomuksia ja haluat pelata. Onko se lopettaa äänen samaan aikaan? Joillekin ihmisille, toisille ei, joka on curiouser edelleen.

Ehkä tietoisuus voi olla enemmän kuin passiivinen tarkkailija tämän "vakio" kutsutaan aikaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:18

Joskus onsellaisia upeita hetkiä, jolloin toivoisi voivansa pysäyttää ajan. Vaan aina ne kellon viisarit armotta eteenpäin raksuttavat ja aika senkun etenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 22:41

Helpompaa on lisätä vuorokauteen yksi tunti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 23:20

En osaa aikaa pysäyttää..kun vuorokaudessa on 24 tuntia..tuntuu välillä että se aika ei riitä,kun on paljon tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 19:45

ei sitä tarvitse toppuutella, kulkee joka tapauksessa omaan tahtiinsa