Oletteko valittaneet tuotteista maahantuojalle, itse tein tänään hajuvedestä?

Olen ostanut pullon yli vuosi sitten ja pystynyt käyttämään vaan puoleen väliin koska suihke osuus mennyt rikki, ja en sen koommin ole pystynyt käyttämään..
Sikses kallis tuote jotten poiskaan ole raskinut heittää Pradan edb 50ml joten koristeena vain ollut hyllylläni.

Lähetin aamulla sähköpostia maahantuojalle, ja kysyin että mihin voin tuotteen lähettää jotta uskovat että rikki on..

Lähettää ei minun pulloa tarvinnut, saan nyt 2 pulloa Pradan edb 30ml uutta tuoksua...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2011 - 13:32

Hyvä sinä! Noin pitäisi toimia useammin.Hyvin usein saamme sekundaa, vaikka oletamme ostavamme priimaa.Laatu ei parane, jos ei huonosta koskaan valita.
Omakohtaista kokemusta Fazerilta ; suklaapatukassa oli mutteri....Saatiin sitten laatikollinen makeisia hyvitykseksi :) Suvun pieni väki oli innoissaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille..
Jos priimaa ostamme, ei kannata palauttaa kauppaan ottavat sinun hyvityksesi ja antavat saman ehjän tuoreen ym.sinulle..
Valita aina maahantuojalle tai tehtaaseen suoraan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2011 - 13:05

muutaman kerran, esimerkiksi viime syksynä Fiskarssille heikoista haravanvarsista, korvauksia tuli ihan mukavasti ilman sen kummempia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 13:19

oltermannin juustosta olen joskus valittanut, ei edes Fiina-koiralle kelvannut. sain muutaman kilon hyvitykseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.04.2011 - 14:39

Tulipa vaan tuosta 'girasolin' mutterista mieleen, että nuorena poikana toimiessani pullopoikana paikallisessa K-kaupassa, tuli yksi asiakas esittelemään minulle oudosta esineestä oluessaan. Oli nimittäin vielä suljetun pullon sisällä metallinen täyttöpilli. Hän valitti asiasta ja sai hyvitykseksi korillisen olutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 15:24

Joskus onnistaa, joskus ei. Maahantuojan kanssa kun joutuu asioimaan on yleensä lopputulos kuluttajan kannalta ongelmallinen. Myyjähän on vastuussa myymästään tuotteesta, eikä tarvitse asioida maahantuojan kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 15:43

Viimeksi Lumenen luomiväristä. Ostin jo kaksi kertaa erään paletin ja molemmilla kerroilla se alkoi murenemaan melkein uudeltaan. Lähetin ne Lumenelle ja kuinka ollakaan sain ihanan tuotepaketin hyvitykseksi. Siinä oli huulipunaa, luomivärejä, ripsiväriä ja kasvovoidetta. Kannatti valittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 16:55

Ainankin paistopusseista kerran valitin ja sain paljon paistopusseja mitkä oli ehjiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 19:16

Käytäntöhän on se,että myyjän/kauppiaan/maahantuojan kannattaa pitää asiakas tyytyväisenä sekä ottaa mahdollisista tuotevirheistä "opiksi".Loppujen lopuksi firma ei kaadu,jos joku tuoksupullo,paistopusseja tai haravanvarsia hyvitetään.Kalliimmaksi tulee saada tyytymättömiä ja kiukkuisia asiakkaita,sillä yksi tyytymätön asiakas kertoo negatiivisia asioita vähintään viidelle ja nämä taas viidelle;lumipallo kasvaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 21:23

Ei ole tarvinnut tuotteista valittaa. Varmasti sen tekisin, jos ois tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2011 - 21:34

Ei ole tarvinnut valittaa mistään. Paitsi Atrialle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 11:00

En ole vielä ,mutta aion lähettää palautetta Palmrothin tuotteista eli kengistä, joiden laatu on heikentynyt huomattavasti. Aiemmin firmalla oli palautesivut, täytyy katsoa onko nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 12:52

Eipä ole tullut valitettua, paitsi jos takuuaikana on joku pimahtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 14:22

Ostamistani elintarvikkeista olen tehnyt valituksia, kerrankin lihan seassa oli tiskiharjan palasia. Tuli hyvitykseksi suuri herkullinen tuotepaketti. Aina kannattaa valittaa. Kiva että sait uudet hajuvesipullot tilalle. Kuitenkin tuo on aika kallistakin ainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:11

Varsinkin nuorempana olin oikeia haukka kaikkien tuotteissa ilmenneiden virheiden perään ja monta kertaa laitoin reklamaatiota mm. vaippojen, deodorantin, teen, tamponien ja mausteiden maahantuojalle. Aina tuli pahoitteleva kirje ja reilusti ko. maahantuojan tuotteita hyvityksenä. Olen valittanut myös kotimaisille valmistajille eli Valiolle ja Pandalle ja molemmilta tuli kirje ja vain hyvin vaatimaton hyvitys.