Ilkeän koiran kohdanneet kohtaavat pian myös kuolemansa. Missä tämä koira lymyää??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 15:27

Keskiajalla Akershusin linnan paikalla oli kuninkaanlinna. Linnaa rakennettaessa työläiset muurasivat sen seinään elävän koiran uskoen sen vartioivan linnaa tunkeilijoilta. Kun rakennus valmistui vuoden 1299 tienoilla, riivattu koira alkoikin kummitellalinnan asukkaille ja vierailijoille.

historianet.fi/anders-houmol...kellarissa

Kysyjän kommentti

Tultuaan ryöstetyksi, Jansson päätti mennä kenneliin ostamaan todella hurjaa ja ilkeää koiraa. Kennelin omistaja kertoi hänelle, "Minulla on sinulle juuri täydellinen koira."
Niin hän näytti Janssonille koiraa, joka oli juuri nuolemassa takapuoltaan. Jansson sanoi, "Tämä nyt ei näytä kovin ilkeältä koiralta. Olisiko teillä joku toinen?"

Tähän omistaja vastasi, "Tämä on ilkein ja hurjin koira, mitä minulla on. Se juuri söi yhden lakimiehen ja nyt se yrittää saada makua pois suustaan."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2011 - 13:27

Akershusin linnassa

historianet.fi/anders-houmol...kellarissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 13:59

Akershusin linnan kellarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 15:11

Valperin vastaus varmasti oikein. Nopea vastaaja valperi on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 15:45

Siitäs saatte ,ihmisen peijaiset Kun noin julmaa menette tekemään. Ajatelkaas elävä koira. Aivan hurja ja raaka teko. Enhän tiedä onko tuo tarina tosi. Mutta tekona niitä raaimpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 15:52

Ai se onkin nyt haamu-koira, mur, mur.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:46

Se voi lymytä vaikka seuraavan lyhtypylvään takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.04.2011 - 20:31

Olen oikeasti tavannut ilkeän koiran n. 10 -vuotiaana - ei pitänyt kohdallani paikkansa, kun tässä vielä yli neljänkymmenen vuoden päästä vastailen.