mitä aika itsestäänselviä asioita olette vasta itse tajunneet suht. korkealla iällä?

itse tajusin juuri, etät kun kuljetana päiväntasaajalta etelään alkaa ilmasto myös lauhtua. ja olen 26v

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2011 - 23:39

Sen,että kaikki, mitä haluan on käden ulottuvilla.Suurin osa unelmistani on totutunut ja ne, jotka ovat toteutumatta, ovat oikeastaan ihan toteutettavissa.Elämästään voi tehdä juuri sellaisen kuin haluaa...Eikä kannata elää " sitten kun " elämää. Elä tässä ja nyt! Ole onnellinen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2011 - 08:11

Että elämäni olisin voinut ehkä elää toisinkin. Eipä tässäkään mitään oikein isoja kupruja ole ollut, mutta
sitä hienosäätöä olisi voinut käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2011 - 08:46

Pistän tuplasti ja vielä hieman päälle tuon ikäsi ja kerron, että kyllä se vanhuus tulee väkisin, vaikka itse kuinka jarruttelisin sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 08:55

Tarpeeksi pitkälle kun menet, niin näät "miten lauhaa se on"? Kyllä Siperia opettaa, 70 ajastaikaa nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 09:00

Olen tajunnut että minua ei voi pompotella enää, olen sinut itseni kanssa...
Nykyään täytän enemmän haaveitani..

Siis olen nainen isolla N,
ryppyjä tulee jos on tullakseen en halua kasvojen pingotukseen...
Yhtä ainuttakaan harmaata hiusta ole vielä lain, sitä odotellessa..
mitä nyt jokunen ylikilo, niihän Mummon kuuluu pyöreä ollakin.. joten ei tuo rasvaimu innosta lain...

Tämä kuuluu elämään..
syntymästä vanhenemiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 10:34

Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 20:06

ainahan noita iän myötä paljastuu uusia totuuksia samalla joukko vanhoja osoittautuu vääriksi

viimeksi muistaakseni selkisi sellainen tosiasia että kiirettä ei olekkaan oikeasti olemassa, kuhan luullaan .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 07:03

Olen oppinut joitakin asioita kantapään kautta. Joitakin asioita mitaä olen tehnyt, tekisin toisin, jos voisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 09:24

Itsestäänselvyyksien tajuaminen ei puolta elämää vie!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2011 - 09:35

Turha hermostua kaikista pikku asioista, joten olen lopettanut hermoilemisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 17:39

Mä tajuan yleensä kaikki niin hitaasti, että taitaa aika loppua ennemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 17:31

Itsestään selviä asioita ei ole olemassakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:59

Ainakin sen, että mitään ei pidä luulla eli luulo ei ole koskaan tiedon väärti.