Otat sen suuhusi kovana. Imet, puret ja lutkutat sitä. Kun se on antanut makunsa, otat sen pois; velttona ja kurttuisena...

Avainsanat: eli mitä syöt silloin????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2011 - 17:53

Jotain "tuhmaa" ja kahdenkeskistä tuli heti ekana kyllä mieleen, mutta jos nyt sitten sanotaan, että purukumista on kyse....Vai onkohan?

Kysyjän kommentti

Tämä oli ehdottomasti paras.....
girasol

Vastattu: 05.04.2011 - 17:53

...........Jotain "tuhmaa" ja kahdenkeskistä tuli heti ekana kyllä mieleen
huh....huh---.......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2011 - 13:18

Olisiko purkka, jota jauhan jok'ikinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 13:19

Pure jenkki tuli ekana mieleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 13:29

Pure Jenkkii, purukumi siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 13:58

En tykkää, jenkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 14:57

Jenkkiä en ole sen jäkeen syönyt, kun Hellas lopetti purkan tuotannon. Pitäkööt Leaf purkkansa ja ruotsalaiset sinappinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 15:33

En ole purkkaa purrut vuosiin,ei ole jenkki enää samaa,kun minun nuoruudessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:22

Purkasta tässä taitaa olla kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:30

En kehtoo sannoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:37

Voihan sitä ottaa suuhunsa, mikä hyvälle tuntuu. Mutta eriasia kuka ,koska ja missä. Sinä varmaan tarkoitat sellaista julkisella paikalla vaikka. Kyllä minulla tuli tuo parjattu purukumi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 19:38

Jospa se purukumi tekee sen, en eläissäni ole vielä yhtään purkkaa suuhuni laittanut.
Mutta näkeehän noita räittyjä plänttejä kadulla ja sen kun tuot kotiin kengän pohjassa,
niin sapettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:02

Heti mielikuvitus lensi"mitä en viitsi paljastaa"..kyllä se on kumminkin purukumi.. lennon nousun ja laskun aikana ainoastaan voin sydä purukumia..että korvat ei menisi lukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2011 - 22:30

Pure Jenkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 04:27

Minä otan sen kyllä suuhuni pehmeänä ja kurttuisena, imeskelen ja mässytän ja kun se muuttuu kovaksi, en nielaise vaan syljen luumunkiven pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 05:29

...no se toinen asia mikä tuli mieleen on purukumi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:52

Kumpaakaan en laittais suuhuni ja se toinen on purukumi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 15:43

Tuli mieleen vaikka mitä. Ehkä kuitenkin purkka.Suuhuni en kyllä tunge ihan mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 02:45

Pure Jenkki!