Onko tämä vitsi?

Naimattomat naiset valittavat, että kaikki hyvät miehet on jo viety.
Naimisissa olevat naiset valittavat, kuinka huonoja heidän miehensä ovat.
Ainoa looginen johtopäätös tästä on, että hyviä miehiä ei ole olemassakaan.

(viikon vitsit Jokes)

Avainsanat: millaisia miehet oiken ovat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 10:14

Voi meitä miehiä.

Kysyjän kommentti

naisissahan ei ole vika?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2011 - 09:18

Ikuinen paradoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 10:16

tosi juttu mutta vitsiksi huono,
elämänohjeeksi kelvoton,
liittyy samaan tapahtumien ketjuun jossa 'ihanat tytöt' muuttuvat 'jäkättäviksi akoiksi'

yleistä mutta ei pidä yleistää .... on niitä muunkinlaisia arkipäivän totuuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 10:44

Minulla ihana Mies. Oli silloin kun hänet ensikerran tapasin.On vieläkin 43 .v yhteiselon jälkeenkin.On niitä hyviäkin miehiä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:01

Täytyypi sanoa että tässä on suhdekiemuraa kerrakseen...
Naimattomien neitosten pitää kyllä myös seurata avioero tilastoa sekin huipussaan, ja nuo naiset jotka ovat naimisissa ja suhde ei onnaa niin on tullut naitua väärä tapaus..
Itse en miestä vaihda mullä tää on paras mahdollinen ja jos vaihtais vois saada huonomman...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:22

On niitä hyviä miehiä ja hyviä naisia olemassa, mutta ongelma on siinä miten he kohtaisivat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:39

Tuossa asiassakin naisten ajatuksen kulkua on mahdoton tulkita. Menee sinne ja tänne, kuten tuuliviiri yllä talon katon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 11:46

Itse olen valinnut itselleni ja siihen on tyytyminen,oikeestan mheni on aika hyvä mieheksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 12:45

Miksikö kutsutaan minua.kun kysytään tiedänkö VARMASTI missä mieheni on?
Varmasti tiedän LESKEKSI.

Napsukin on täynnä näin ilman kättelemättä täynnä fiksuja miehiä, miksi ne naiset niitä moittivat.
Papan ajatuksessa on totta se, että nainen menee talon katolla kuin tuuliviiri sinne ja tänne ja narisee
vielä koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 20:26

Ihan sevä vitsi on tämä sinun kysymysesi..Kyllä on niitä hyviä miehiä ja naisia olemassa.