Allekirjoitatko nämä kaikki vai osan?

Miehille 20 faktaa naisista:
1. Ei, mekään emme ajattele aina sinua. Koita kestää.
2. Haluamme näyttää hyvältä myös muiden miesten silmissä joten emme lähde ulos jätesäkkiin pukeutuneena vaikka kuinka sitä haluaisit.
3. Ex-tyttöystäväsi ovat ärsyttäviä, rumia horoja.
4. Älä jumalauta kerro että mulla on finni otsassa, mä varmaan tiedän sen itsekkin.
5. Koolla on väliä, piste.
6. Jos haluan leikata lyhyen tukan, minua ei oikeasti kiinnosta mitä mieltä olet asiasta.
7. Tunteet voi näyttää ja niistä voi puhua ihan suoraan, ettei tarvitse saatana arvailla.
8. Minulla ei tule koskaan olemaan tarpeeksi vaatteita tai kenkiä.
9. Jos juttelen toisen miehen kanssa, ei ole välttämätöntä iskeä tämän hampaita kurkkuun.
10. Arvostan jos olet valmis taistelemaan minusta, mutta tosi on että tappeleminen tekee sinusta vain naurettavan.
11. Jos luulet, että on oikein lyödä naista, hakeudu hoitoon.
12. Jos sinulla on toinen, sano se suoraan. Saamme sen selville kuitenkin, senkin selkärangaton pelle.
13. Minuakin panettaa ja pidän seksistä, vaikka en hoe sitä joka toinen minuutti.
14. Älkää olko niin pinnallisia, sillä lähes poikkeuksetta olemme paremman näköisiä kuin te.
15. Romantiikkaa pitää olla VÄHÄN. Emme halua kuulla siteerauksia Shakespearen runoista tai käydä kuutamokävelyllä joka sunnuntai.
16. Yhtälailla kuin te pidätte tisseistä, me pidämme lihaksista.
17. Tytötkin käyvät paskalla, ja jopa piereskelevät, usko tai älä.
18. Katso sä vaan sitä jääkiekkoa sunnuntaina, mutta kun Greyn anatomia alkaa niin sinä pidät turpas kiinni.
19. Älä esitä, että nainen kuuluu mielestäsi keittiöön muitten kodinkoneiden sekaan, koska me kaikki tiedämme sisällämme että se olet sinä joka on tossun alla.
20. Jos tyttöystäväsi lihoaa suhteenne aikana kymmenen kiloa, olet epäonnistunut tehtävässäsi.

Avainsanat: facebookin helmiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 18:35

Kohta 20 on kyllä varrrmaan paikallaan muuten NO joo!;-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2011 - 17:40

Aivan kuin olisi meidän perhe elämästämme olisi tuo kirjoitettu, pitää täysin paikkansa nuo asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 17:43

Kaikkea en allekirjoita, mutta aika monen kuitenkin. Pidän vain omana tietonani mitkä =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 17:56

Onhan siinä listaa kerrakseen. Naisten sielunelämä on melko vaikeaselkoista. Vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 19:20

Aika monta juttua on tuosta tuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2011 - 19:23

Osan allekirjoitan osaa en!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 06:40

Usean voisin allekirjoittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2011 - 13:36

ihmiselämä on ihanaa ;)
niin miesten kuin naistenkin. siinä pitää oppia vaan pyristelemään eteenpäin.
onhan noissa väittämissä perää enemmän tai vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.03.2011 - 00:24

Jotain hyvin tuttua tuossa jutusa oli... hmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2011 - 22:31

Oli naurussa pitelemistä,kun luki noita sinun faktoja..oli niin hauskoja..
Osan niistä voin kyllä allekirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 14:21

" älä tunnusta äläkä varsinkaan (alle)kirjoita mitään "

- ensimmäinen perussääntö jos meinaa naisten kanssa elää pidenpäänkin kuin yön yli -