Onko joku käynyt Mijaksessa härkätaistelussa viime- tai tänävuonna? Vieläkö järjestetään? Ei linkkejä härkätaistelun historiaan!

Edelliseen kysymykseeni tuli kovasti linkkejä arenoista ja historiasta sekä inhorealistista videovinkkiä vastustajilta. Ottamatta mitenkään kantaa funktioon. Saattaisin käydä yhden katsomassa, ennenkuin kieltävät kokonaan.
Siis päivitettyä tietoa Mijaksen härjistä.

Avainsanat: härkätaistelu mijas aikataulut liput

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 13:08

onhan siellä härkätaisteluareena ja museo, ylhäällä vuorella, mistä upea näköala.
mistään en ole löytänyt tietoa Mijaksen härkätaisteluista. Kataloniassahan ne kielletään v.2012 alusta lähtien.
tässäpä email: [email protected] kysäisehän sieltä, uskoisin että saat varmaa tietoa.

Malagaan ei ole kovin pitkä matka, siellähän olisi tarjolla mm. huhtikuussa :
Malaga Bullfight
Día: Sunday April 24, 2011
Hora: 17:00
Lugar: Plaza de Toros de La Malagueta, Malaga

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2011 - 15:10

www.burladero.com/carteles

tässä sulle härkätaistelu paikkoja..

Lisätty: 17.03.2011 - 19:12

Epäilen että sinun paikassasi ei enää niitä järjestetä!

pistä kysymyksesi vielä suomi24.fi keskusteluun...

Lisätty: 17.03.2011 - 19:15

Huhtikuu

* City : Seville Kaupunki: Sevilla
* Event : Bullfights begin with the end of Semana Santa (Easter) on the Domingo de Resurección (Easter Sunday), which usually falls in April, followed by the Feria de Abril, where you can see a bullfight every day. Tapahtuma: härkätaisteluista alkavat loppua Semana Santa (pääsiäinen) on Domingo de Resurección (pääsiäispäivä), joka yleensä kuuluu huhtikuussa, jonka jälkeen Feria de Abril, jossa voit nähdä härkätaistelu joka päivä.

KATSO MYÖS TODELLA TÄMÄ LINKKI

translate.google.fi/translat...tfests.htm