Oletteko menossa?

Tsunami-hanami alkaa Japanissa.

www.matkaopaslehti.fi/artikk...japanissa/

Avainsanat: kirsikkapuut kukkaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 10:42

aikaisemmin olen ollut Japanissa lähinnä ruska-aikaan, nyt oli tarkoitus ajoittaa keväälle, eli lähdössä olin, lentoliputkin ostettuna, mutta syystä jonka varmaan arvaatte matka peruuntui ... uutta kohdetta tässä pohdiskelen ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2011 - 08:26

En todellakaan, mutta ihailen kirsikkapuiden kukintaa vaikka netin kautta. Ne ovat niin upeita. Voi kun saisi omalle pihalle kasvamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 08:36

Kauniita kukkiessaan ja omenapuut. Tuomet ja sireeni,t kielot ja vuokot.Kyllä ne kukkaan kohta täällä kauniissa Suomessakin puhkeaa. Tämän maan arvostus kasvaa.En matkustele muutenkaan ,muutakun kotimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 08:38

Oma maa mansikka,meilläkin kohta kukkivat kaikki puut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 08:50

Ei ole kauan kun mietein että olis kiva lähtee Japaniin mutta taitaa jäädä lähiaikoina käymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 08:56

Anton Tsehovin näytelmän Kirsikkapuutarha olen nähnyt. Se riittää minulle kirsikoista ja puista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 09:12

Katselen niitä mieluummin täältä kauempaa. Japani ei ole kuulunut matkasuunnitelmiini muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 09:16

Japani ei ole ollut matkasuunnitelmissa koskaan. Kirsikkapuita on pari maalla, se riittäköön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 09:46

Enpä ole matkustusasiakirjojani laitanut kuntoon. Kirsikkapuut kukkivat lähempänäkin ja saan muistella
muitakin tapahtumia jos mieleen tulee niiden kukkiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 10:18

Kerran nähty eikä ole unohtunut,käytännön(raha ja niin paljon muuta nähtävää)syistä olen skipannut hamaan tulevaisuuteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 10:32

Omalla pihalla kukkii pari kirsikkapuuta (toivottavasti) taas tänäkin vuonna :) Ei tarvitse vaaran alueelle sen vuoksi matkustaa.Eikä kyllä Japani ole ihan ekana listoilla ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2011 - 11:07

Tuli eilen luettua Helsingin kirsikkapuistosta..
Joten Japaniin en todella ole pyrkimässä..