Kadonneet sukulaiset?

Telkkarissahan pyörii ohjelma nimeltä Kadonnen jäljillä,mistä ainakin ite tykkään. Haluisin kumminkin löytää sukulaisiani ilman ohjelmaan menemistä,tietäisittekö mitään vastaavaa (ei kuvattavaa) palvelua?
Onko muille sukulaisia kadoksissa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2011 - 00:24

Iron man, spider man, kaik' män. Ihmettelemistä riittää.

Kysyjän kommentti

Hahhhaaa :P

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2011 - 18:36

Jos yhtään tietoa mistä päin etsiä, niin kirkon kirjoista löytyy iso apu.Soitto kyseisen kaupungin kirkkoherranvirastoon ja olet jo päässyt hyvään alkuun :)
Ja mahdolliset elossa olevat sukulaiset / vanhemmat ihmiset muistavat paljon asioita.Ei muuta, kun haastattelemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 19:27

Kyllä ne kirkonkirjat tai maistraatti taitaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2011 - 20:29

Ainahan voi palkata lakimiehen, jolle antaa toimeksiantona valtuudet etsiä kadoonutta sukulaista. Mutta ilmaistahan se ei todellakaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 07:55

Kyllä muilta lähisukulaisilta kysymällä saa aika paljonkin tietoon muista .
Kirjoita nimi googleen saattaa sitenkin tärpätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 09:01

Suomessa asuvat väestörekisteri keskuksen palvelulla;
www.osoitepalvelu.net/
Ainakin viimeinen osoite.
Suomen yleisin sukunimi on vaihtunut;
www.uusisuomi.fi/kotimaa/108...-vaihtunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 09:31

Tuossahan oli jo ohjeita. Kirkonkirjat ja maistraatti sekä osoiterekisteri josta saa nimen, syntymäajan yms. tietojen perusteella ko. henkilön tiedot. Sitä olen itse käyttänyt ja maksaa vähän päälle euron.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 09:35

On minullakin kadonneita sukulaisia. Mutta en haeskele niitä. Jos eivät minua löydä en minäkään niitä.Olisi mielenkiintoisaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2011 - 10:44

Kirkonkirjat ja väestörekisteri näistä voi kysellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2011 - 12:17

Ja jos ei edelläolevista ole apua, niin ainahan on yksityisetsiviä jotka suurten palkkioiden toivossa etsivät vaikka kenet ja mistä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2011 - 13:20

Ei ole kukaan kadonnut.
Kirkkoherranvirastosta kannattaa etsintä aloittaa. Väestörekisteri varmaan myös ja nuo palveluthan ovat maksullisia. Väestörekisteriin voi antaa tietoten luovutuskiellon, sitä varmaan moni käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2011 - 18:44

Kirkkoherran virasto ja maistraatit ovat paikkoja joista voit kadonneita sieluja metsästää.