Mikä vielä keskustaa koettelee?

Jättiaalto paiskoi valtamerilaivoja keskustaan.

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...11619.html

Avainsanat: aalto heitti laivoja keskustaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 15:55

Melkoinen myllerrys menossa Japanissa . Tokion keskusta lienee säilynyt. Miten mahtaa olla suomen keskustan laita.

Lisätty: 11.03.2011 - 15:57

Täällä on muutamia filejä tilanteista.

www.telegraph.co.uk/news/wor...-live.html

Kysyjän kommentti

tuolloin ei vielä Fukushimasta kertoneet mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 14:11

Kamala tilanneJapanissa vallitsee. Itse olen telkusta sitä uutisista seurannut. Kyllä rumihia tullee paljon jakka selviää kaaoksesta.Yhtä massaa oli kun vesi meni eteenpäin siinä meni rakennukset ,autot .alukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:38

Toivotaan ettei enemmän vielä yllättäisi nyt jo tarpeeksi pahaa jälkeä!
Olen seurannut aamusta alkaen kun tuo järistys alkoi 4m zunamin kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 16:01

Kyllä tälläinen suuronnettomuus koettelee koko maata.
Ollaan tyytväisiä, että emme olleet niiden laivojen hyteissä,
jotka keskustaan ajautuivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 20:41

Kyllä järkyttävä tilanne Japanissa.Heti aamusta näin televisiosta..näitä kauhun hetkiä..kun vesi vei mennessään kaiken mahdollisen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:45

Kauhea on Japanin tilanne, luonnonoikuilla on ihmeelliset voimat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 21:49

Huomennna vasta saadaan jonkinmoinen kuva tuhoista ja toivotaan että tämä oli se pääjäristys.