Oletko ollut koskaan onnettomasti rakastunut?

Miten siinä lopulta kävi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 07:40

No taitaapi olla tämä minun mieheni.. jatkuu siis edelleen...

Tapasimme jo 40 vuotta sitten ja hän oli vakituinen kotiinsaattaja pari vuotta ei koskaan tarvinnut yöllä tansseista kotiin yksin kävellä, siihen tämä juttu jäi. Silloin yhden kerran mentiin elokuviin katsottiin Rosemaryn painajainen. Oltiin hyviä ystäviä ei muuta, hän kertoi aina kotimatkalla vitsejä ja meillä oli todella hauskaa!

Kului aikaa olimme molemmat omalla tahollamme, seurustelin erään pojan kanssa ja hän kun ei tanssinut niin, hän heitti aina minut tanssipaikoille ja haki pois.
Siellä törmäsin taas saattajaani joka oli vaimonsa kanssa siellä, siinä sitten hän esitteli vaimonsa minulle joka oli viimeisillään raskaana..
Taas meni jonkin verran aikaa niin minä silloin odotin ja törmäsin häneen kauppamatkalla, hän oli taas vaimoaan odottamassa työpaikan ulkopuolella..
Taas kului aikaa ja olin tanssimassa ja törmäsin hänen sukulaispoikiin ( meidän suvusta on paljon aikaisemmin mennyt eräs pari jo yhteen) ja kysyin mitä hänelle kuuluu, no hän oli jo eronnut.

Muutamaa viikkoa myöhemmin, löimme kymmenestä joulutortusta vetoa, että tulle mukamas luokseni kylään, karkasin nopeaa pois.
Seuraavana päivänä tavattiin ja tuli luokseni vaatimaan nuo 10 joulutorttua ja sille tielle jäi pysyvästi...toisin sanoen viikonpäästä roudas kaikki kamansa jo luokseni, tässä sitä nyt ollaan ja elellään..

Olemme siis uusperhe ollut alusta asti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2011 - 22:07

Olen ja olin ihan sekanen ja itkuinen, olin 13v.as.Silloin en tiennyt että pettymys tuo tuskaa. Olin tansseissa ja siellä tapasin pojan joka oli itseäni 5v.tta vanhempi.Muistan nimenkin Matti.Mutta tiemme kuitenkin erosivat muutaman tapaamisen jälkeen. Viikko meni itkeä tuhertaen ja tuntui että elämä loppuu. Mutta nyt ajatellen,hyvin kävi kuitenkin.Ei elämä anna yhtään enempää mitä jaksaa kantaa.Nyt olen ollut onnellisempi ja vieläpä saman kanssa 43v,tta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2011 - 22:10

Se rakkaus ei ole vielä päättynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 07:51

Minä en ole ollut onnettomasti rakastunut, mutta onnellisesti ja se jatkuu vieläkin 37 vuosi tulee pian täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 08:01

Varmaan silloin nuorena oli niitä "onnettomia" juttuja joille jo nauraa tänä päivänä. Kuolettavia, onnettomia rakastumisia jotka loppuivat yleensä aina muutamaan viikkoon. Olen kokenut sitten aikuisena yhden jutun joka ravisutti pahemman kerran. Olen siitä toipunut, mutta en halua muistella koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 08:38

Osapuilleen nelisenkymmentä vuotta se on kestänyt ja päättymisestä ei ole tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 09:15

Voi hyvät hyttyset,nuorena olin aina onnettomasti rakastunut,kun en osnnut erottaa intohimoa rakkaudeta.Näin jälkeenpäin olen tullut siihen tulokseen,että etsin isäni kaltaista miestä ja en sellaista löytänyt,luotettavaa ja aina sanojensatakana seisovaa miestä.En löytänyt ,kun vasta kaksikymmentä vuotta sitten,olen onnelline mieheni kanssa.Paljon piti kompuroida ennen häntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 10:59

en varmaankaan suunnattoman koska en enää muista. eikös muuten olisi vieläkin joku haiku muisto?
mutta mikä tahansa ihmissuhde joutuessaan katkolle syystä mistä tahansa - aina siinä jää pieni lovi ja tyhjä paikka.
jos nyt jäisin yksin - purisin hammasta yhteen, itkut hoitaisin tyynyä vasten ( kerran pitää kyllä parasta ystävää kastella olkapäästä ) ja jatkaisin elämääni. yksin luulisin - en enää jaksaisi uutta aloittaa. se on niin julmetun työlästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 12:07

Olenhan minä, joskus nuoruudessa. Silloin tuo rakkaus oli tulista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:53

Kyllähän sitä on tapahtunut. Ensimmäisellä kerralla kävi huonommin kuin toisella kerralla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 15:54

Olen. Seurustelin 16 vuotiaasta asti 20 v. itseäni 9 vuotta vanhemman eronnen miehen kanssa.
Hänellä oli 2 lasta. Olimme jo kihloissa, mutta vanhempani panivat niin paljon hanttiin, että tein
sen päätöksen, kunnioitin vanhempiani, olen raskaasti sitä katunut, mutta anteeksi antanut.
Elin onnellisen avioliiton, saimme 3 tytärtä ja mieheni kuoli yhtäkkiä v.1993.Senpä jälkeen
ei suurta onnen lohkaretta ole kohtalo minulle jysäyttänyt, joten olen rumasti sanottuna
leski. Sana jota vihaan hautaani asti.
Kyllä minä vielä nyt yksin ollessani muistelen sitä suurta rakkautta, jonka jätin taakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 22:20

Kyllä sitä nuorenpana sellaistakin tapahtu.