Haku päällä. Nimittäin kissasta? Meillä änkee hiiretkin jo sisälle, joten uudelle Vilmalle olisi töitä.

Ei välttämättä ihan pentu. Ainoastaan erikoisennäköiset kissat huomioidaan, edullinen rotukissakin käy. Jos tiedätte tai kuulette jostain sellaisesta ja on vielä kuviakin saatavilla, niin kiitos. Asialla ei ole hengen hätää. On aikaa etsiä hyvä, kaunis ja topakka kisumisu.

Lisätty: 10.03.2011 - 13:01

Kiitos tähänastisista. Toffen antamaa linkkiä selasin jo eilen, mutta siellä ei ollut sopivaa tai sitten oli Helsingin seudulla tai jo löytänyt uuden kodin.

Avainsanat: koti hiiri kissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2011 - 00:19

APULA eli lemmikkipalstat.net on maankuulu,mistä löytyy varmasti lemmikkejä joka puolelle Suomea.Mariaana löysin sulle 2 aktiivista poikaa Jokioisista ja suloinen punainen laivakissa Ylivieskalla.Kyllä sun kaverit toisilleen on otettava,parempi hiirisaalis ja seuraa toisilleen,ehdottomasti.

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastaajille. Ei ole vielä löytynyt kisumisua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2011 - 12:48

www.lemmikkipalstat.net/cgi-...pula.pl?13

tässä hyvä paikka hakemallesi..
Ja voit kysyä lähelläsi olevasta eläinhoitolasta myös...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:57

Kodittomia kissoja Suomessa riittää. Kiitos jo etukäteen, että annat kodin jollekin orporessulle. Kissaäiti tuntuu toimineen monen kissan kummina. Häneltä varmaan saat parhaat tiedot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 13:43

Löytökissoja varmaan saa, eri asia onko sellaista paikkaa lähellä kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 14:01

jaa-a.
meillä on ihan täysin nätin harmaa peto:) sen sisarus sarjaa olis taas saatavilla.
kysyppä maurin makasiini ( perniö ) josko vielä löytyis.
on meinaan nätti katti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 14:36

Minä vaan odottelen aikaa jolloin löydän pajunkissoja.
Hankippa itsellesi sellainen kissa, jota voit silitellä vastakarvaan:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2011 - 15:58

Onko siellä teilläpäin löytöeläinkotia? Siellä varmasti joku suloinen kisuliini unelmoi oikein rakastavasta perheestä ja näkee herkku-unia hiiripaistista. Kyselehän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 16:18

Varmasti tulet sopivan ja ihan löytämään. Meillä ei hiirukaisia ole näkynyt kun lemmikkini tekee ahkerasti töitä. Toivottavatsi häviää sieltäkin hetkenpäästä siimahännät.Nyt kun ilmat lauhtuivat heti menivät alakerrasta ulos kytikselle.

Lisätty: 10.03.2011 - 22:39

Otahan Mariaana 2kissat että on seuraa toisilleen. Onhan siellä tilaa missä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 11:42

Tee hyvä teko, ja hanki kisulit löytöeläinkodista. Uskon että sopeutuvat sinne teille mainiosti, onhan sinulla siellä tilaa, jossa saavat asustaa. Kaksi on ihan hyvä hankkia, saavat toisistaan seuraa. Eikä tule niitä hiiriäkään sisälle.