alanyan rannat maksullisia?

Olen varaamassa matkaa ja hotellin oma ranta suht pieni. Jos suuntaan alanyan isommille rannoille, esim kleopatralle, niin voinko vain marssia rannnalle vai täytyykö maksaa jotain? Rantatuoli ei pakollinen.

+jos joku osaisi heittää arvion että paljon about maksaa 12km matka taksilla. :)

Avainsanat: turkki alanya kleopatra

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2011 - 21:14

sunsearch.info/turkki/alanya...tra-ranta/

www.paikkaauringossa.fi/matk...ohteet/141

sunsearch.info/turkki/alanya...rastukset/

Paikalliset Dolmukset ja taksit ovat taatusti sielläkin halpoja kuin Turkin Kusadasissa jossa itse olimme..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 22:56

Missään tapauksessa eivät maltaita maksa. Vertauskohtana Thaimaa: kokopäivävuokra: 100 batia, eli n. kolme euroa. Uskon että alle tuon irtoo helpostikin. Taksien hinnoista en tiedä, mutta huomattavasti edullisempaa kuin täällä meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 11:07

Rannalla oleskelu ei maksa mitään, jos vuokraa tuolin se tietysti maksaa. Ainakin Kleopatran rannalla on vapaata tilaa oleskella maksutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:41

Niin yleensä ne tuolit ja aurinkovarjot ovat maksullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 19:17

Aurinkotuolit maksaa rannoilla..aika edullisia kumminkin...onhan niissä pajon mukavampi ottaa aurinkoa..mutta hiekalla saa olla ilmaiseksi..
Taksikyydit ovat edullisia...niillä on helppo liikkua..