Aikamiespoika Anselmi tervehtii kaikkia napsun naisia ja toivottaa komiata naistenpäivää. Oisko kiinnostusta?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...9--Keitele

Harrastan: pilkkimistä, onkimista, virvelöintiä, verkkokalastusta ja katiskaakin pitelen veissä.

Lisätty: 09.03.2011 - 06:57

Anselmi kiittää kaikesta saamastaan huomiosta ja kertoo, että nokipannukahveet on tuttu juttu. Semmoset naeset jotka on luontoimmeisiä suavat hänen huomionsa. Pittää osata kalat siivota ja laettoo ruuvvaksi vaekka onnistuu se kyllä iteltäkkii. Törmäellään tässä kevvään kuppeella.

Avainsanat: tosi tarkoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 18:43

Älä hyvä Anselmi houkuttele, saatan pian tullakin verkkoja laskemaan Sinun kanssasi ja katastamaan
kuinka huumorintajuinen olet siinä hommassa. Katso kun ne entiset naistenpäivän kiinnostajat ovat
verkonnostossa ja soudussa menettäneet malttinsa ja siihen on se kiinnostus loppunut.
Mutta kiitos nyt kuitenkin päivän toivotuksista ja odotellaan, että vedet vapautuu.

Kysyjän kommentti

Anselmi kiittää ja kumartaa kaikille vastaajille. Outellaan vessiin vappautumista ja lähetään soutelemmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2011 - 16:35

Hiukan on tuo sun venhees lumen alla joten ei näin naistenpäivänä tuo oikein onnistu!
Anselmi muuten ihan miehekäs kaveri!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 18:06

Haetko myös sintit pois tietyin väliajoin. Sopii hyvin anselmisi tuonne maisemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 18:51

Anselmilla näkyy olevan pyydykset ulkona. Hieno rakennelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 19:06

Ah ihana Anselmi! Laita pian sähköpostia tänne päin. Mentäiskö milloin kalaan vai ihan heti?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 19:42

Ai niin,onnistuuko nokikahvit Anselmilta?JOS,niin saatan tulla koe-soutajaksi ruuhelle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2011 - 21:15

Välitä kiitokseni Anselmille. Oi että kyllä maistuisikin kunnon nokipannukahvit Anselmin seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2011 - 12:20

Kiitokseni Anselmille, kyllä siul on komia aikamiespoika.