Olen suunnitellut matkaa väli- tai etelä-amerikkaan. Onko kokemuksia maista/paikoista esim. rauhaa rakastaville luontoihmisille ?

Avainsanat: etelä-amerikka väli-amerikka panama argentiina honduras brasilia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 09:53

kokemuksia on paljonkin, Keski-Amerikka oli kohdealueeni yli kymmenen vuoden ajan, useampia matkoja joka vuosi, vaikka itse en ollutkaan lomailemassa niin kuitenkin lomakohteeksi suosittelisin Costa Ricaa näkemäni ja kokemani perusteella .....

olen nyt taas reissussa, jos haluat kuulla jostain asioista tarkemmin, laita viesti, viikon päästä olen taas kotona ja voin kirjoitella vähän pidempään ....

Kysyjän kommentti

Tulen lähitulevaisuudessa palaamaan asiaan. Kiitos tähän saakka...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.03.2011 - 07:18

Panama keskustelua
keskustelu.suomi24.fi/node/9453398

Argentiina Evitaa seuraten..
www.aktiv-resor.fi/maailman_...ntiina.php

Honduras
. Valashaiden Honduras
Syy sukeltaa: Hondurasin saarista suosituimmat sukellusmatkakohteet ovat pienet saaret Roatán, Utila, Guanaja sekä 13 saaren muodostama Cayos Cochinos. Utila on ehdoton kohde, jos haluaa nähdä maailman suurimman kalan: valashain. Saari on julistautunut maailman valashaikeskukseksi ja sinne tullaan oikeastaan vain sukeltamaan – koko paikka hengittää sukeltajien tahdissa. Utilalla on myös maine »divemaster-tehtaana» eli moni sukeltaja tulee alueelle pitkäksi aikaa ja suorittaa syventäviä sukelluskursseja.
Hintataso: Utila on eräänlainen sukelluspummien paratiisi. Sukeltaminen ja majoitus on reppumatkailijan kukkarolle räätälöityä. Majoituksen saa helposti 20 dollarilla eli 15 eurolla, kuten sukelluksenkin.
Ajankohta: Valashaita nähdään maalis–huhtikuussa ja elo–syyskuussa.
Miten mennä: Hondurasiin pääsee vaihtolennoilla Miamin kautta.

Brasilia luonto

www.jokisaari.net/brasil/flo...na_fi.html

Lisätty: 07.03.2011 - 10:16

Ystäväni tuli kolme viikkoa sitten Costa ricasta oli siellä vapaaehtoistyössä 5.5kk, kehuu paikkaa todella ja uskon että taitaa vielä mennä uudestaan ehkäpä pysyvästikin siltä alkaa näyttää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2011 - 09:46

Costa Ricaa on kehuttu, itsellä ei kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2011 - 07:38

En ole suunnitellut, tuskin koskaan käynkään siellä. Kielimuuri on liian iso mökin muijalle.