Miten illanviettosi sujuu?

Avainsanat: illanvietto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 20:39

Saunassa juuri kävin pesemässä silmämunan aluset :) Nyt takkavalkeaa katselen ja kuinka Suomen poika sai kultaisen mitalin kaulaansa.Yhtä juhlaa.Taidampa kruunata kaiken lasillisella....Vissyvettä!

Kysyjän kommentti

Kiitos. Toivottavasti poreileva kruunasi loistokkaasti juhlavan iltatunnelman!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 20:38

Kiitos kysymästä: hyvin sujuu. Söimme iltapalan ja istumme sohvalla katsomassa Simpsoneja. Sopivaa viihdettä tässä vaiheessa iltaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 20:54

Ilta on sujunut suunitellessa makuuhuoneen remontin tekemisen aloittamista....Kaapistojakin pitäisi lisätä,kun vanhassa talossa on liian vähän kaappitilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 21:09

Ilta on sujunut aivan niinkuin pitikin..
Tänään ei vieraita on saanut siis olla ihan miehen kanssa kahdestaan...
Iltakaffet juotu ja nyt molemmat netissä ja tv pauhaa Oskareiden jakoa...
Koiran kanssa pikapuoliin ulos happihyppelylle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 04:43

Ilta on mennyt kuten päiväkin laskotellen, laulellen. Olen koko päivän ollut viltina alla on vähän viisu olo.
turrvani kävi laittamassa niskaani TNS-laite värähtelyn ja hieroi vähän kantapäätäni kun siihen in tullut ilkeä
aamuyösärky. sitten Felden rasvaa päälle ja arvaa, taas viltin alle ja nyt nousin 2 kirjoittamaan tätä salaista napsu kirjaa ja olikin mielenkiintoista pujahtaa Pekingissä. Sekaista oli seikkailu. Joten Ida jos töihin menet, en muista varmaan, niin hyvää duunia, mutta jos olet jo elinaikaisella niinkuin mnäkin, niin annetaan toisten rehkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 07:22

Eilinen ilta sujui saunomisen ja leffan parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 09:19

Ohjelman parissa. Käyty laivarannassa ja taasen laivarannassa. Välillä tietysti jotanin tarpeellista kuten lämitystäja puilla pelaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 09:33

Valitettavasti töissä se eilinenkin ilta meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 11:17

Eilisilta meni kokouksessa, klo 20.30 kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 12:58

Ihan hyvin sujui, normaalisti näin viikon keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2011 - 10:17

Ihan kivasti, töistä toipuessa.