tykkäätkö kissoista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 16:39

vanhempieni kodissa oli aina kissa.isäni opetti milloin mitäkin metkuja kissoille ja oppivaisia olivat.
tottakai tykkään kissoista, mutta itselläni vain koiria.
ja pajunkissoistakin pääsiäisen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 16:40

Kyllähän minä kissoista tykkään ja muistakin eläimistä. Meillekin on piakkoin kissanpentu tulossa. Pitää vaan muistaa, kun lemmikkiä suunnittelee hankkivansa, että tarvitsevat jatkuvaa huolenpitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 16:43

Kyllä minä kissoista paljon tykkään, minulla on 2 tyttökissaa ilonani täällä kotona, Peppi ja Peikko nimiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 16:58

Tykkään todella, ovat itsensä herroja ja me palvelijoita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:00

Tykkään tosi paljon ja Vilma-vainaata on ikävä. Joskus otan uuden kissan, kun aika on sopiva siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:12

Olen ihan kohta 60v.tta ja aina ollut minulla kissoja.Kyllä pidän kissoista niiden hyödyllisyyden takia. Ei ole tarvinut hiiriä eikä rottia tappaa. Eivät tule samaan pöytään ruokailemaan.Kyllä kissat huolen siitä pitää.Kissa on sosiaalinen hyvin herkkä eläin. Mutta osaa olla tietyllätavalla hyvin itsenäinen ja itsepäinenkin.Kauniitakin ovat. Puhetta ymmärtää kun niiden kanssa vaan seurustelee.On perheenjäsen voisi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:36

Kyllä. Kissat ovat mukavia ja viisaita.Ne tekevät juuri sitä mitä ne haluavat. Kuulevat toki kutsun pihalta sisälle, mutta ensin pitää harkita noin vartin verran ainakin paluuta isäntäväen luokse.Kissa on hyötyeläin. Kissa on stessinpoistaja. Kissa ja koira yhdessä. Hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:48

Kyllä pidän kissoista, mutta nyt kun taivaan taatto otti puolet näöstäni pois, en uskalla enään kissa ottaa,
ja tässä talossa ei saa olla eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:15

Tottahan toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 18:20

Tykkään kovastikkin. Kissat on ihania eläimiä. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:05

Pidän todella kissoista, ovat niin itsenäisiä ja välillä itsepäisiä, lapsuuden kodissa oli aina kissa, mutta itse en ole kissaa voinut ottaa, koska olen paljon reissun päällä. Mutta ehkä eläkevuosina sitten tämä korjaantuu......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:22

Pidän kissoista, vaikka olenkin koiraihminen.
Paras ystävättäreni elelee kahden Korat -rotuisen kissan palvelijana ja heidän tekemisistään saisi kyllä kirjan....Siinäpä se suurin ero onkin.Koirasta saat parhaan ja ikuisen ystävän.Kissa ottaa sinut armollisesti palvelijakseen, jos niin haluaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:22

Kissat on todella suloisia..vähän haaveilen kissanpennun ottamista..kun koirastakin piti luopua,ja nyt on niin tyhjä olo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 19:23

Kyllähän niitä katselee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 20:42

Rakastan kissoja,varsinkin mustia kolleja ❤.Tällä hetkellä ei ole uutta kollia tullut huusholliin Tarmon jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 00:30

Tykkään kovasti. Kaksi perheenjäsenistämme on kissoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 08:11

Pidän kyllä joskus on itselläkin ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:25

Tottahan toki. Itselläni on aina ollut kissoja, tällä hetkellä on 3 kissaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 13:08

En. Ei oo koskaan ollu kissaa enkä haluaiskaa. Pikkuset kissat on aika söpöjä mutta ku nekään ei kauvan oo semmosia ihan pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.03.2011 - 21:21

Tykkäänhän minä, vaikkei itselläni sellaista nyt olekaan. Joskus on ollut.