MATKA VARATTU 15.9.2011 TURKKIIN!:)

Olemme nyt ja vihdoin ja viimein varanneet matkan turkkiin Antalyaan! Vinkkejä vesipuistoista tms muista jutuista mitä kannattaisi viikon aikana kokea ja nähdä!:)

Avainsanat: turkki antalya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 11:59

Alania on lähinnä rantaloma paikka, siellä ei ole kovin paljon katseltavaa. Linnoitus ja pienehkö tippukiviluola lähinnä sellaisin paikkoja joissa monet käyvät. Varsinkin läntinen Kleopatran ranta on hyvä ja pituutta riittää. Vesipuisto on tietysti, taitaa olla kaksikin. Syksyllä kävin ja maaliskuussa käyn taas. Syyskuu on vielä hyvä ajankohta lomailla siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 22:26

Onnea tulevalle matkalle :) Toivottavasti säät suosivat ja paikka vastaa odotuksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 22:37

Minullakin on lentoliput ostettu pallon taakse jo tammikuun alussa, mutta en mainosta milloin ja minne tarkemiin. "Perästä kuuluu" sanoi torven tekijäkin ennen. (E-tiket)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 00:18

Onnea tulevalle lomalle, nauttikaahan ja pitäkää hauskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.02.2011 - 09:28

Hienoa. On kiva kun on mitä odottaa. En ole itse siellä käynyt, mutta laitan IL:n linkin kohteesta:
www.iltalehti.fi/matkailu/ma...alya.shtml

Lähteet:
Iltalehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 10:00

Matkakuumetta alkaa iskeä pikkuhiljaa...
Itsekin tilaan matkan aina noin puoli vuotta ennen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:21

Onnea tulevalle lomalle! Ja tsemppiä sen odotukselle, itellä matka varattuna toukokuulle ja siihenki niin pitka aika ettei meinaa jaksaa odottaa.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 15:08

Hyvää lomamatkaa koko porukalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:36

Matka varattuna tietää mukavan kutkuttavaa oloa ja odotusta. Vinkkejä en osaa antaa. Kerran olen käynyt
Antalyassa ja varmasti en mene toista kertaa.