Oletko koiraihminen vai kissaihminen luonteeltasi ja miten se ilmenee?

Avainsanat: koiraihminen kissaihminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 17:31

Olen molemmat / eläinihminen ( yleensä eläin kuin eläin käy), vaan kauan sitten luulin olevani vain ja ainoastaan kissaihminen, mutta koirani Toffe silloin muutti minun käsitystäni!

Kysyjän kommentti

Kiitos Sinulle vastauksestasi! Et muuten ole ainoa, jonka koira on lopulta kietonut hännän ympärille.... :) Mukavaa päivän jatkoa !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 14:50

olen oikeastaan molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:56

tällähetkellä Fiina-koira kanssamme elelee. mutta kun hänestä aika jättää, en yhden yhtäkään kotieläintä ota, tykkään molemmsita, koirista ja kissoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 17:06

Olen täydellinen eläinten ystävä.Olen Eläinihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:14

ei koira, mutta kisu misu. Minulla oli Piia kissa ja kuin ihminen minulle.
vieläkin ottaisin kissan seurakseni, mutta näöeste on, etten talloisi pientä ja
meidän talossa ei sa olla eläimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 20:20

Tykkään kaikista eläimistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:47

Pidän molemmista. Perheessämme on kaksi kissaa ja appiukon koira mökillä hoidossa. Koira ei mielestäni edes sovi keskikaupungin asukiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:50

Tykkään kaikista eläimistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 11:11

Sanon nyt itseäni kissaihmiseksi koska minulla on kissa. Kaikista eläimistä tykkään. Voisin olla vaikka villieläimen kamu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 11:13

Oletan että olen molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:36

Lauma sielu olen, joten kallistun sinne hännänheiluttajien puoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:11

Tykkään molemmista mutta kissat ovat lähempänä sydäntäni, niitä minulla on täällä kotona 2 kpl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:10

Olen sekä koira- että kissaihminen, itselläni on näitä molempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 23:43

Rakastan kissoja ja koiria..ja kaikkia eläimiä yleensä..on niin hellyytäviä..