Mitä odotat nyt kaikista eniten?

Mie odotan hartaasti,että talvenselkä taittuisi ja alkaisi aurinko lämmittämään niin,että lumet sulaisivat.

Avainsanat: sää lämpiäisi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 09:25

Hyvää huomenta kissaäitillekkin!

Hmmm......lunta saisi tulla puolimetriä tai kaksi lisää.....ehkä??? ;0)

Kysyjän kommentti

Tukistuksia tulet saamaan minulta,kun sinut kiinne tavoitan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 10:19

Kyllä minäkin sitä kevään tuloa eniten odotan..kun sitten taas siemeniä laittaa multaan esikasvatukseen..se on niin ihanaa seurata,miten lähtevät itämään ja kasvamaan...Olen saanut näistä pakkasista tarpeekseni..niinkun myös lumen määrästä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 10:45

Odotan kaikista eniten toukokuuta, sillon koittaa kauan odotettu ulkomaanmatka ystävän kanssa!!:) Ja odotan myös kesää koska tulee lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 10:53

Odottelen aikaa kun mökillä salmen keskeltä alkaa jäät sulamaan. Siihen sulan reunaan sitten kuhaverkko ja saalis on varma. Mikähän voisi maistua paremmalle kuin itse pyydetty kuha ruisjauholla leivitettynä ja pannulla paistettuna. Saatanpa jokusen savustellakin. Tapahtunee tuossa maalis-huhtikuun vaihteessa viimeistään. Keväthän se keikkuen tulevi.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 12:03

Kyllähän se on niin, että pienistä asioista koostuu ihmisen hyvä mieli ja onni.Ajatus keväästä ja tulevasta Cadizin matkasta varmaan päälimmäisenä mielessä...Ja ne huomena tulevat uudet silmälasit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 14:03

Kevättä ja kesää odotellaan...
Mutta kyllä päivät saa mennä kumminkin normaalitahtiin..
Syntymäpäivääni en niin ihmeellisesti odota ei ole kivaa kun vuosi taas lukuun lisääntyy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 14:05

No ihan ensiksi odotan, että lämpömittari näyttäisi vain -10. Toiseksi odotan kiihkeästi kevättä ja kolmanneksi odotan työaikani lyhentämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 17:21

Ai ai tuli vesi kielelle.Kun papparainen puheli kuhan pyytämisestä. Kyllä olisi tosi raikkaan makuista kalaa.Kyllähän se niin on että kaikki varmasti sitä odotamme. Siis kevättä ja kesää. Ihana ajatuksena.
Mutta nyt nautitaan luonnon kauneudesta ja puhtaudesta.

Lisätty: 21.02.2011 - 19:50

Kyllähän mämmiherkkua pakko vähän syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 17:29

Ihmeestä, että kovat kipuni vähenisivät. Ne vie ajatukset joskus synkemmälle puolelle ja ajatukset tuonpuoleiseen.
ehkä se kevät on sitten se seuraava etappi ja taasen kesä.
Just pappakin Airiston rannoilta kirjoitteli ja nyt hän jo taas on muutaman vartin päässä
mökkinsä salmesta. Näin se aika on vierähtänyt huomaamatta, kohta jo puhumme pajunkissoista.
Muuten olen syönyt jo yhden herkun MÄMMIN. He, He!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 18:44

Kevättä ja kesää, jotta pääsen toteuttamaan ideoitani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 00:36

Oikeastaan en mitään erityisesti, mukava nauttia päivästä kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:56

Kevättä odottelen ja sen jälkeen kesää.Pakkaset kyllästyttää jo minua sekä varmaan muitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 19:44

Kevätloman alkua, pari viikkoa vielä aikaa ja sitten etelän lämpöön.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 16:52

Seuraavaa matkaa 7 viikon päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 19:20

Hiihtolomaa! Alkaa akku loppua. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 20:50

Kaikessa rauhassa kylkeä käännän. Eihän se Vappu ole kuin n. 9 viikon päässä. Ja siitähän kesä alkaa, ainakin heillä jotka joutuvat lähtemään 2.5. hyvin ansaitulle kesälomalleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:44

Kevättä odotan innolla.