7 kertaa Teneriffan Puerto de la Cruzissa käyneenä...Tykkääkö paikasta joku muukin?

Avainsanat: puerto de la cruz teneriffa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 16:39

Tuo on ollut harkinnassa, mutta nyt kumminkin päädymme ensi kesänä Egyptiin, joten tuo saa vielä odottaa...
Muuan ystävä pariskunta jo 7 kertaa Rodoksella 3 viikkoa joka syyskuu ja sama hotelli cactus... ja ovat taas ensi syyskuussa menossa..

Kysyjän kommentti

Hei ja kiitos mukavasta vastauksestasi :) Sattuman sanelemana tapasin viisitoista kesäisenä mukavan pojan perheineen ,joka asui ja asuu edelleen Puerto de la Crucissa.Siitä alkoi ystävyys,joka kesti vuosia.Sitten kuvaan tulivat avioliitot omissa maissa , opiskelut jne, eikä olla enää pidetty kovinkaan yhteyttä.Siltikin Puerto on yhä mielestäni yksi parhaimmista ja monipuolisimmista paikoista päällä maan.Suunnitelmissa on viedä nyt-vuosien jälkeen-oma perhe paikan päälle.
Mukavaa päivän jatkoa Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.02.2011 - 11:37

Tulin alkuviikosta takaisin ties monennettako kertaa. Vuosittain tammi-helmikuun vaihteessa uusi reissu Cruziin. On talviajan paikoista paras minun mielestäni. Hotelli valitaan linja-autoaseman puoleisesta päästä kaupunkia.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 12:06

Kerran olen käynyt, noin 30 v sitten. En kait tykännyt kun ei ole uutta reissua tullut tehtyä.
Tuo on ainoa kerta kun Kanarialla olen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 16:21

Mielestäni ehdottomasti Kanarian paras paikka, kun on myös vähän "tavallista kaupunkia" (kuten toisaalta Las Palmaskin), monet muut paikat on pelkkiä hotellikyliä. Makuasia ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:02

En oo vielä käynyt mutta haluaisin kyllä! Tai voi olla joku muukin paikka Kanarialla mutta sinne kuitenki toivon vielä joskus pääseväni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:13

Kyllä, kertoja en ole laskenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.02.2011 - 13:42

En kertaakaan :( Mieheni ei halua lähteä kylmälle puolelle. Ex-duunikaverini käy siellä joka vuosi samaan aikaan samassa hotellissa ja samassa huoneessa. Jotakinhan tuossa paikassa täytyy olla. Kyllä minä tuon mieheni mielipiteen muutan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 21:21

En ole tuolla käynyt, mutta muualla kylläkin. Oli liian kaupunkimainen kivisine rantoineen se missä minä kävin. En luultavasti mene toiste.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 11:20

kyllä vain tykkää? miksipäs ei tykkäisi.