Huhtikuussa Turkkiin, Alanyaan. Kannattaako?

Olen lähdössä Huhtikuussa kyseiseen kohteeseen (otikko).rnMutta ilmanlämpö mietityttää, +21 astetta. Onko to lämpö ollut teidän mielestä sopiva, vai liian "kylmä" kun ajattelee että Somessa täällä päin jossa asun on melko paljon tota +21 - +26 astetta..rnrnHermoilenko turhaan?rnrnwww.finnmatkat.fi/lomakohde/...=kesa-2011

Lisätty: 15.02.2011 - 21:46

En lähde pelaamaan silmäpelejä yhtään minnekkään, lomailemaan vanhempieni kanssa.
Älkää välittäkö siittä yhdestä aiheesta, se oli hölmö juttu :D
Ja noi +21 - +26 asteet TIETENKIN KESÄLLÄ Suomessa.

Kiitos vastauksista! :)

Avainsanat: turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.02.2011 - 22:03

Varmasti on jo lämmintä. Aurinko paistaa, ja nostaa lämpötilan korkeammalle kuin tuo 21. Iltaisin voi olla viileämpää, mutta ei se haittaa. Hauskaa matkaa!

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta, mukavaa kun ei kommenteissa ole mitään inhottavaa tekstiä kysyjälle :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2011 - 22:16

sunsearch.info/turkki/alanya...anyan-saa/

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/275

mutta eihän noista aina voi olla varma ilma kun heittelee nyt jokapuolella, nytkin ovat meillä nämä tulipalopakkaset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 02:28

Kyllä kannattaa ! Hyvää matkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 11:09

Inka älä sitten sekoa niihin Turkkilaisiin poikiin, muistahan palata takaisin Suomeen. Meitä moneksi. LOma lomana.Selvä järkisenä vaikka kuinka joku vokottelisi.Suomi on hyvä maa asua ja elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 11:28

Nyt en ihan ymmärrä mutta missähän päin Suomea on huhtikuussa +21- +26 astetta?? Ei ainakaan Helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 21:55

Kyllä kannattaa mennä siihen aikaan,ei ole liian kuumaa.
Itse olin Lokakuun loppupuolen 2 viikkoa ja lämmintä riitti ihan sopivasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 18:15

Alanyassa kauppiaat ovat kovia tyrkyttämään tavaraa,ja hinnat eivät ole niin edulliset kun odotin,mutta muuten ihan kiva paikka!hyvän kokoinen.Itse en saanut minkään sortin ruokamyrkytystä mutta jotkut samalla matkayhtiöllä matkustaneet olivat saaneet.Perus turistirysä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 18:15

Jos et kovia helteitä kaipaa, niin silloin kannattaa. Itse olen ollut huhtikuulla siellä ja paikalliset kauppasit tiukasti villapuseroita.