On tainuut muillakin olla napsu jumissa? Eilen illasta asti..

Avainsanat: napsu jumissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2011 - 15:38

Huomenta sanoo yövuorolainen joka yritti napsuun muutaman kerran viime yönäkin...ja hätä kasvoi. Muutama tunti sitten herättyäni riensin heti tietsikalle ja napsuun...voi ei. Ei ollut napsua, ei päässyt ja sitten iski ikävä, paniikki, haikeus...napsu on poissa. Kuollutko, apua soitanko hautaustoimistoon? Onkohan napsu palanut..apua, palokunta paikalle? Missä on napsu, varastettuko? Poliisi, poliisi meiltä on viety rakas napsu. Onkohan napsu kaatunut...ensivaste, apua...
Tällaiset olivat tunnelmani viimeisten tuntien aikana. Siis olen riippuvainen jotenkin napsusta, napsuystävistä, kaikesta. Rukoilen älkää viekö meiltä Napsua.

Kysyjän kommentti

Kiitos Mariaana hauskasta vastauksesta...Kyllä jos Napsu loppuisi tulisi ikävä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.02.2011 - 15:18

juu oli täällä ja vielä hetki sitten ei auvennut napsu... mut nyt toimii... hyvä niin :)

Lisätty: 13.02.2011 - 16:02

valpperin kyssäriin vataan ainakin 5 x elen jo ylikin eilen ja tänään ..... luulin oikeesti , et nyt on napsu hävinyt tonne jonnekin bittiavaruuteen eikä sitä koskaan sieltä kiinni saada ... no nyt taas on kaikki hyvin ja päästään napsutteleen nin kuin ennenkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 15:20

niinpä taisi olla, pari kertaa tässä välillä kävin vilkaisemassa ja totesin että nurin on napsun serveri, harvinaisen pitkään kestikin ...

tässäpä nyt on oiva tilaisuus arvioida "napsu-riippuvuuttaan" , monestiko kerkesit tämän vajaan vuorokauden aikana käydä yrittämässä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 15:30

Koko päivän olen tänne yrittänyt nyt pääsin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 15:39

Olen seurannut Ruotsin MM-rallin kehittymistä ja klo 16 alkaa maxilla viimeinen pikataival livenä.
Jotakin on tapahtunut kun minulle on tullut kaikki pisteet; Tänään: 43121pistettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 16:41

Minä koitin aamulla hyvin aikaisin jossain 4.30 en päässyt.Ihmettelin että nyt napsu heitti minut yli laidan. Koitin päivällä eikä mitään. Poikani kokeili omalta koneeltaan sanoi nyt on kaatunut napsu.Menihän se päivä siinä. jumissa. Tuli imuroitua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 17:11

Onhan tässä päivän mittaan tullut muutama kerta yritettyä eli jonkinasteista napsuriippuvuutta aistittavissa. Napsuilu on jo muodostunut päivittäiseksi rutiiniksi, jota ilman on vaikea elää. Napsun ylläpito: älkää enää pelästyttäkö vanhaa kaartia, voi olla kohtaksen paikka lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 17:12

Sama juttu, päivällä en päässyt kun koitin. Nyt toimii jälleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 17:44

kappas vaan ,toimaa...ihmettelin kerran,kaks,mutta en huolestunut;nyt auki kaksi serveriä safari ja firefox,molemmissa napsukin toimaa.Luulisi ettei riippuvuus ole kovin paha ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 18:07

No niin, taas kaikki maassa hyvin kun napsuttelu pelaa. Tästä sen näkee kuinka tärkeä tämä napsu
on meille. Aamuyöllä kun ei nukuttanut kävin yrittään napsuun ja eikö räkäisen naurun antoi
vain minulle.
Aamupäivällä jonkun kerran kokeilin, ei. Minulla onneksi ja kaikeksi onneksi on yhden hyvän
napsuystävän sähköpostiosoite ja rohkenin kysyä, että toimiiko hänellä vai onko minun koneessa
vika.
Helpotus kun hänenkin napsu oli vaiti.
siitä riippuvuudesta olen ollut siinä luulossa, että minulla ei sitä ole, mutta nyt tunnustan teille, että
on näköjään napsu riippuvuutta, sen verran monasti kävin kokeilemassa.
Kävin aikaani tappamassa Jyväskylässä ja nyt kun tulin kotiin, heti kokeilemaan ja tärppäs.
Joten kiitos ylläpidollekin napsun palauttamisesta meidän iloksemme, tämähän on jopa
mielenterveydenhoitoa parhaillaan, kun saa turista täällä. Tässä vähän aikaa sitten kait vähän
narisimme napsusta nyt sitten suut suppuun kuin lakan suput suolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 19:20

Minäkin ihmettelin,kun ei napsuun päässyt,kun vasta iltapäivästä tänää.Mikähän lienee syynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.02.2011 - 19:29

Olenko ainut, joka en käynyt kokeilemassa, koska mitään en ole huomannut. Ei siis riippuvuutta Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 20:02

Itse kokeilin eilis illasta lähtien tähän päivään ja minutiin asti n. 7 kertaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 20:57

Tänään aamupäivällä yritin monta kertaa, äkkilähtövahtiani ja muita lentoja olisin etsinyt. Mutta niitähän löytää muualtakin. Tätä keskustelupalstaa ei niinkään ollut ikävä. Ovat ehkä korjanneet jotain, tai siten joku virus on hyökännyt. Sairastummekohan nyt kaikki?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 22:16

Samma här. Luulin, ensin että tietsikassani on jotain vikaa, mutta hyvä näin. Kai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 22:55

En hermostunut,arvasin että toimii ennemmin tai myöhemmin.hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.02.2011 - 23:20

Jaaha on taas koko suku kokoontunut saman piuhan päähän.
Kyllä oli "maailman loppu" olla lähellä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 09:53

Ylläpito vastaa:

Palvelimella oli tosiaan virhetilanne lauantai-illasta sunnuntai-iltapäivään. Mistään kovin vakavasta virheestä ei kuitenkaan ollut kyse ja palvelin toimii taas normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 11:21

Hyvinhän napsu toimii. Ensimmäisen kerran minun aikanani pieni katko. Pieni tauko ei haittaa, kunhan eivät ota mallia VR:ltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.02.2011 - 18:13

Juuri tulin napsuttelemaan. Onneksi tämä toimii. Digiboxi oli sanonut sähkökatkoksen jälkeen sopimuksensa irti.