Oletteko seuranneet lehdestä tätä murhe näytelmää? Miten isä voi olla näin julma.

Sveitsissä kadonneiden kaksostyttöjen isä myöntää viimeisessä viestissään surmanneensa tytöt.

Sveitsin poliisin mukaan isä kertoi tyttöjen kohtalosta kirjeessä, joka hän lähetti kaksosten äidille ennen kuin surmasi itsensä Italiassa.

- Viestissä luki jotakuinkin siihen suuntaan, että hän on kolmas, joka kuolee, kertoi lasten äidin serkku Roberto Mestichelli.

Perhe on järkyttynyt lasten isän viestistä.

Joidenkin italialaislähteiden mukaan isä olisi kirjoittanut lisäksi, että tytöt "lepäävät nyt rauhassa".

Sveitsin, Ranskan ja Italian poliisit ovat etsineet kuumeisesti lähes kaksi viikkoa sitten kadonneita kuusivuotiaita tyttöjä. Löytyneestä viestistä huolimatta tyttöjen etsinnät jatkuvat kaikissa kolmessa maassa.

Le Parisien -lehden mukaan viranomaisilla olisi olettamus, että kaksoset olisi surmattu Sveitsissä Lausannen ja Geneven välillä.

Tyttöjen sieppauksen taustalla on ilmeisesti vanhempien vaikea avioero.

Äiti ilmoitti tyttöjen katoamisesta poliisille 30. tammikuuta, kun lasten isä ei palauttanut heitä äitinsä luo viikonloppuvierailun jälkeen.

Avainsanat: kadonneet kaksoistytöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.02.2011 - 23:38

Kyllä luin lehdestä ihan järkyttävää..Sairas ihminen on todella joka tuollaista tekee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.02.2011 - 09:01

Isähän hyppäsi itse junan alle jo aikaisemmin joten mistä nämä kirjeet nyt putkahtivat... Taitaapi jäädä selvittämättä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 09:51

En ole lehtiä lukenut, mutta nyt aloin hakea netistä. Tässä yksi versio:
www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...41603.html

Nainen on nähtävästi tarvinnut raha jota mies on lähettänyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 10:18

Olen lukenut tästä tapauksesta.Vaikean avioeron maksoivat nyt lapset hengellään,ne viattomat pienet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 10:28

Nämä on niitä järkyttävämpiä uutisia. Sairaan ihmisen tekoja. Olisi hyvä jos kaikki sairaat saataisiin hoidettua.Nyt niitä keskuudessamme paljon.Syyttömät ja viattomat joutuu kärsimään. Ihan mieletön uutinen taas kerran, voin pahoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 11:31

Jälleen kerran, kukapa ja mikäpä nämä teot koskaan estäisi. Surullista, kovin surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 13:26

Sairasta, surullista ja kummallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.02.2011 - 14:11

Järkyttävää, en muuta osaa sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 17:32

Ei ole mukavaa luettavaa. Liika uutisointikin saattaa vaikuttaa tapausten toistumisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.02.2011 - 09:45

Ei ole kyse pelkästään julmuudesta vaan isähän oli psyykkisesti sairas. Kuinka asia pääsi tapahtumaan, sitä en tiedä, mutta järkyttävä tapaus. Jos ei itse selviä elämästään, lapset pitäisi jättää rauhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2011 - 11:34

napsahtanut - ilmeisesti viimeisen kerran. surku että veti tyttärensä siihen myös.
olis riittäny että oma nirri pois. en jaksa tuntea minkäänlaista myötätuntoa miestä kohtaan - äitiä kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 19:14

Järkyttävää! :/