Millainen ilma on suomessa?

Puerto De La Cruz, +20 astetta ja aurinkopaistaa.
Terveiset napsuttelijoille Teneriffalta.

Avainsanat: teneriffa puerto de la cruz

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2011 - 20:16

Hyvin luisto keli suksilla. Menee kun jaksaa tuuppia sauvoilla. Meinaa nyt on puoliastetta pakkasta muuten päivällä oikein kirkas,ei ihan aurinko paistanut, mutta lumesta vesi valui.Tuli aamupäivästä lumihattujakin ihan sankkana,No nyt pappa otahan pikkuhousuille ja ilman paitta että D vitamiini pääsee ihoon.Oikein ihanaa nautittavaa lomaa .Muistahan porskutella kun on mahdollisuus.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2011 - 18:31

En minä muualta suomesta tiedä mikä ilma heillä on, mutta täällä turussa on nyt 28 astetta lämmintä ja just alkaa appelsiinipuu kukkimaan, mansikoita juuri hain aamupalalle, banaanit vähän vihertää vielä josko huomenna voisi tertusta jokusen ottaa. helkuta tulikin uneni sinulle kirjoitettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 18:34

Vain muutama aste pakkasta ja vieläkään en tykkää lumesta. Palautumisvaikeuksia Dubain jälkeen. Juuri ennusti telkkarissa lumisateita, varsinkin Etelä-Suomeen. Oikein ihanaa ja lämpöistä lomaa sinne. Varmaan syntyy uusia runoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 18:56

Täällä itäisen rajan tuntumassa märkää, painavaa lunta ja lisää kuulemma luvassa........Leppeitä tuulia sinne etelän lämpöön........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 19:01

Tällä hetkellä nollakeli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 19:07

nolilla ollaan ja vettä satelee, välillä vaihteeksi vähän räntääkin ja saattaapi olla hetken satamatikin .... eli sellaista tavallista eteleärannan helmikuuta ....

naatiskele nyt olostasi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 19:08

Hyvä ilma, säästä voidaan kekustella! Kuusamossa aste pakkasta ja luistavakeli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 19:29

Nollilla ollaan sään suhteen, ilma on niinkuin vastalypsetyn lehmän maitoa.
Olinhan siellä minäkin kuvien välityksellä. Tyttären poikani perheineen palasi viime sunnuntaita vasten yöllä samoista maisemista. Laittoivat minulle 169 kuvaa juuri sieltä.
Oikein leppoisaa ja rauhallista lomaa Sinulle toivotan ja samoin kuin timpalle, niitä pikkuenkeleitä
tiellesi pehmentämään menoa. siis kuulemisiin pappa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 19:43

Lämpöastieta +2 ja vettä tihkuttanut koko päivän..Tyttären tytär nautti siellä Americaksen puolella lämmöstä..Nauttikaa kesästä,kun olette sinne päässeet.

Lisätty: 02.02.2011 - 21:02

Pappa muista aamulla heti konjakkipaukku...niin tapaa pöpöt..pysyy vatsa kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 20:59

märkää lumi sulaa ja on liukasta, mutta ei mitää kummempia pakkasia... 0 keli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 21:03

Päivällä pari astette plussaa ja pikku vesisadette.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 23:41

Kevätaurinko paistaa rellottaa,keltasirkut ja tintit vikertää puskissa,lumet sulaa ja katot tippuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 00:32

Erittäin hyvä luistokeli kengillä kuin kengillä. Sumuisen synkeää ja välillä tihuuttaa vettä. Toivottavasti tästä sait lisää potkua lomaasi.

Oli muuten reilu viikko sitten Las Palmasin Las Canterasin rannalla +33 astetta, laitan todisteeksi tästä jossain vaiheessa Napsuun kuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 08:37

Tänä aamuna Helsingissä +1 ast. Suhteellisen liukasta paikoitellen. Lumi sulaa koko ajan mutta eiköhän sitä saada taas kohta lisää.
Muistan vanhan sanonnan "Uusi lumi on vanhan surma" eli eiköhän pidä paikkaansa ainakin keväämmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 11:19

-5C ja lunta leijailee.
teille luonnikasta reissua ja aurinkoa, lämpöä ja mamman kanssa oloa mukavaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 11:44

Kiitokseni, vietähän hauskaa ja antoisaa lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.02.2011 - 19:57

Liian kova pakkanen minun mielestä! Nyt n. -20C. Samoilla tienoilla näyttää jatkuvan: foreca.fi/Finland/Helsinki/map/fin46