Oletko koskaan joutunut keskeyttämään ulkomaan matkaasi sairastumisen tai loukkaantumisen vuoksi?

Saitko jostain korvausta keskeytyneestä matkastasi? Saitko helposti järjestettyä kotimatkan?

Avainsanat: matkalla kipeäksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 19:39

en onneksi vaika olenkin aina ulkomailla olessani lääkärin luona , kun saan ne vasataudit herkkä masu ,kun on tällä..... , olen sit jok ikinen kerta lekurillakin ja siinä on hyvä , kun on vakuutukset kunnossa jot en ole joutunut itse maksamaan mitään, kun lähettävät suoraan laskut vak.yhtiölle .. minulla ainakin on hyvin hoitunut nuo kustannukset ja loma jatkunut , kun on huilittu päivä ja kaks ...oon kyl joutunut myöskin olemaan siellä lääkärin potilaana päivänkin eli yksitisesä huoneessa päivän tarkkailus , mut sieltäkään ei ole valittamista .. laskutus kun meni suoraan vak.yhtiölle ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 20:14

Onneksi en - vastaaja koputtaa maalaamatonta puuta - toivottavasti seuraavakin reissu menee ongelmitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:21

Olen kerran saanut väärää hoitoa selkääni...sähköä ja venytystä Virossa kylpylässä...Selkä meni eikä jalat pitäneet alla..En tullut kesken kotia..Olin sänkypotilaana 5 päivää...eli loppuloman Lääkäri kävi joka päivä katsomassa ja antamassa kipupiikiä.
Ambulanssailla läksin laivalle..laivalla oli lääkäri vastassa..Helsingissä jatkoin matkaa taas ambulansilla Marian sairaalaan..ja sitten Kotkan keskussairaalaan..Vakuutus maksoi kaikki kulut...Puoli vuotta olin sairaslomalla ja sitten kykenin taas töihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:38

En keskeyttämään lomaani, mutta unohtivat minut röntgeniin Sisiliassa siellä tuhraantui monta tuntia (nilkka nyrjähti hiukan pahemmin).
Klenkkana tulin ajallaan kotiin, mutta ei tuo minun menoani haitannut... hidasti pikkuisen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:51

Noo Bangkokin kentällä näin naien joka oli jalkansa särkenyt, rullatuolilla pääsi ensimmäisenä lentokoneeseen, Suomen päässä samanlainen palvelu, lähti viimeisenä koneessa. Hyvin näytti hänen jutut sujuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:55

En ole tarvinnut lääkäriä enkä keskeytyksiä. Turhaan olen vakkuutukset maksant ja nyt se loppuu kun ikee tulloo yli 70.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 00:21

ei ole tullut keskenmenoja matkoilla (eikä muutenkaan)

lähiomaisen sairastumisen vuoksi olen pari kertaa joutunut viime tipassa peruuttamaan matkallelähdön, siitäkin koituneet kulut korvattiin täysimääräisinä matkavakuutuksestani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 04:50

Onneksi ei (kop-kop). Eräällä hiihtomatkalla kaverini joutui onnettomuuteen, jossa olisi voinut käydä tosi pahasti, mutta selvisi onneksi parilla katkenneella kylkiluulla - hänet lähetettiin etuajassa Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 07:33

intianreissulta oli taannoin `pakko´ lähteä kotiin potemaan 3 vk aikaisemmin kuin oli paluulippu. vaikka hyvät lääkärit sielläkin oli. lennon sai vaihdettua helposti, tosin joutui taaloja käyttämään vaihtoon. enkä hakenut korvauksia vakuutuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 08:22

Tuuri on käynyt, kun ei ole tuontyyppisiä kokemuksia ollut. Ei koskaan kannata sanoa "ei koskaan". Saattaapa vielä niinkin käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 01:35

En ole joutunut keskeyttämään, mutta kovassa kuumeessa olen tuskaillut koko loman. Ja piloille se viikko meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 10:25

Ei keskeytystä mutta yhden kerran matka oli pakko perua sairastumisen vuoksi. se on vähän kun vertaa miten paljon olen reissannut. Vakuutus korvasi kaiken ihan viimeistä euroa myöten.
Mutta jos potee jotain jo todettua sairautta, silloin ei vakuutuksesta ole apua, korvausta ei tule.
Flunssaan olen sairastunut matkalla ja lääkärilläkäynti oli aiheellinen. Lääkekuuri auttoi.
Miehen äiti oli lyhyen aikaa sairas ja menehtyi nopeasti, silloin matka peruuntui ja rahat saatiin takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 11:47

En ole onneksi joutunut keskeyttämään enkä perumaan.