Kumpi on mielestäsi parempi juttu: hillitön lumisade vai tulipalopakkanen?

Tälläkin viikolla on ollut kumpaakin herkkua tarjolla.

Avainsanat: lunta ja pakkasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2011 - 18:55

Ei kumpikaan minua miellytä, mutta kyllä sen lumen paremmin kestän kun mieheni lumityöt tekee, pakkanen käy minun astmaisille keuhkoilleni tosi paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.01.2011 - 20:13

Ei kumpikaan, molempien takia pitää raataa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:24

Jos noista on valittava..niin mielummin kovaa pakkasta. Vaatekertoja vaan tarpeeksi pääle,niin kyllä tarkenee..Lumen paljous teettää niin paljon kolan käyttöä..eilenkin oli 2 kertaa kunnon lumitöissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:36

No sitä lunta, lunta joka paikka tulvillaan. Oikein hiki tulee kun näkee lumenluojat töissään.
Pakkasesta ei astmaiselle ole kaveria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:36

Jos noista valitsen niin pakkanen, kummatkin on noita ei toivottuja ilmiöitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 20:56

Molemmat on ihan ok . Pakkanen ei saisi viikkoa enempää kestää .Sitten leudompaa.Että voipi hiihdelläkkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2011 - 21:15

Mielummin kova pakkanen. Lumisateessa on ikävä lenkkeillä koiran kanssa, ja lumityöt ne vasta iloa ovatkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 00:23

hyvä etteivät esiinny samanaikaisesti - yksi vitsaus kerrallaan riittää minulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 05:01

Molempi pahempi: vaikka tykkään kunnon talvesta, en sentään ole masokisti talvisten ilmojenkaan suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 08:00

tulipalopakkasia en rakasta, ja luntakin olisi jo riittävästi. molempia sopivasti vuorotellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 08:19

Kumpiakin on tullut koettua. Molemmat epämiellyttäviä. Noista vaihtoehdoista on vaikea valita kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 10:04

Ei kumpikaan, olen monessa asiassa kohtuuden ystävä. Lumisade ja pakkanen ovat pohjimmiltaan toisiinsa liittyviä asioita eli kun sataa paljon lunta, siitä seuraa myös kovia pakkasia. Se on nähty viime aikoinakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 01:36

Kovapakkanen on pahempi, työlistää enemmän. Mutta en nauti kummastakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:28

En ole talvi-ihminen, mutta jos kahdesta pahasta on pakko valita toinen, niin sitten hillitön lumisade.