onko riisi hyvä hiilihydraatti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 10:38

riisillähän ne kiinalaisetkin pääasiassa elää.
enemmän riisissä kuin perunassa.
mutta yksipuoliset dieetit eivät ole terveellisiä kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2011 - 08:31

Onhan se, mutta osta tummia riisejä niissä on vitamiinit mukana .Kaikkista hiotuista on tärkeä ravinto pois.Kaikkia jauhoja ja ryynejä saa myös ostaa tummina versioina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 10:34

www.fineli.fi/food.php?foodi...mp;lang=fi
finelistä löytyy kaikki,pitkä-tai lyhytjyväinen,tumma-tai valkoinen,keitetty tai paistettu,suolattu tai suolaton...riisistä ja kaikista elintarvikkeista,aakkosissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 11:31

Kyllä on hyvä;
www.kuntolehti.com/main.php?id=37

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 12:33

MInä pidän huonona hiilihydraattipitoisena sitä.
Perunasta 100 grammasta saadaan hh 17,6 gr ja riisissä sitä on 100 gr n.27 gr.

Itse en syö kumpaakaan kun joskus hyvin harvoin, sillä minun kropaani hiilihydraatit rakastavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 13:38

tumma riisi kyllä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 17:50

Kyllä on, kun valitset tumman riisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2011 - 23:05

Älä käytä valkoita riisiä,kun niistä on kaikki hyvät aineet kuorittu pois..Todella tummaa riisin pitää olla...silloin saat hiilihydraatit ruokaillessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2011 - 08:24

Joo, tummaa pitää riisin olla. Fanittavatkohan blondit vaaleaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2011 - 23:33

Blondit eivät fanita oikein minkään väristä riisiä. Mieluummin perunaa kuin riisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 01:48

Ehkä, ehkä ei.