Huomenta napsut. Onko kelit muuttuneet?

Pakkasta näyttää jälleen olevan. Mittarissa -11 ja oikein hyvä lenkkisää, mutta enpä itse pääse. Silmät vuotaa, nenä vuotaa ja huomenna pitäis yrittää työhön...saa nähdä.

Avainsanat: perjantai sää tila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 09:29

-8 C lakeuksilla. mutta ei tuntunut lainkaan kylmältä kun Fiinan kanssa juoksentelin.
lumiukko jäi tekemättä, tiedä vaikka olisin palkinnoille päässyt.
Seinäjoella lumiukkokilpailu, huomasin aviisista liian myöhään, pakkanen yllätti.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Jospa vielä lumiukkokelit koittaa, kun kevättä kohti mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.01.2011 - 08:07

Huomenta Mariaana.Ei ole varmaan kivaa olla nuhanenä ja flunssainen.Meilläpä ei ole ihan vielä noin paljoa asteita 8-Lunta tullut tämän tästä. Vaikka kuinka putsailee aina heittää 5cm.Kaunista puhdasta joka paikka.Hiihtoa pitää jatkaa kun ilmat parani. En viitsinyt vesikelillä. Eilen tuli tauon jälkeen ekan kerran mieleen. Mutta eilinen meni liian nopeeta,muissa jutuissa.Toivon että pääset tuosta kamalasta piinasta eroon. mehuja mehuja mehuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 08:46

lumisade onneksi lakannut, pakkanen kiristynyt noin 10 asteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 08:58

Hyvä keli täällä on -4 pakkasta ja vielä ei tuule, on hyvä ulkoilu ilma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 10:15

Lounais-suomessa pakkasta -3,9 ja harmaa taivas. Aurinko ei pilkota, mutta muuten tuuleton putasää. Pari vuorokautta hiljalleen lunta tuprutti. Sekin on siirtynyt sinne muualle suomeen. Lenkille lähtö on edessä.

Lisätty: 14.01.2011 - 10:45

No nyt se aurinko yrittää pilkottaa pilvien takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 11:42

Tylsää,juo kuumaa ja tunkee valkosipulin kynsiä joka paikkaan myös varpaanväleihin.Meillaä täällä pääkaupunkiseudulla on unelma ulmoilusää -6 ja aurinko paistaa keväisesti.
Pitää vaihtaa liikuntarupeaman jälkeen kuivaa ylle,syödä keittolounas ja painaa ulos,sillä auringonpilkahdustakään ei ole näkynyt viikkoihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 11:52

Olisko tuo muuttunt? alk.tiehallinto.fi/alk/kelik...50501.html

Kuvasta katsoen ainakin suola on syönyt sohjon sen jälkeen kun katsastuskonttuurilta tulin eilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 19:27

Pakkanen kiristynyt jonkin verran, mutta lumisade oli toviksi tauonnut. Nyt sataa taas!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.01.2011 - 19:30

Samaa keliä, ei paukkupakkasia saati ihan loskaakaan ei ole... vaan ihan leuto talvi ilma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 22:06

Kyllä tässä on perjantain jäkeen ollut paukkuvia pakkasia...ja nyt tulee lunta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 04:24

Pakastanut on koko viikonlopun, nyt kylmä tuuli ja vinkka käy.