Kumpaa käytät: pulveria vai nestemäistä pesuainetta? Tiskikone/pyykinpesukone.

Oletko miettinyt/tietoa kumpi ainekoostumus on koneelle/pyykille parempi? Vaiko onko mitään näyttöä siitä, että näillä olisi merkitystä ko. asioille (pyykki, astiat, puhtaus, pesutulos, muoviletkut, yms).

Avainsanat: astiapesukone pyykinpesukone nestemäinen jauhemainen aine tulos puhtaus koneiden kestävyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.09.2008 - 22:49

nestemäinen ei kerää kalkkia pesukoneen putkiin on pitkän päälle terveellisempää koneille..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.09.2008 - 21:25

pesukoneessa pulveria: bio luvil ( professional color ) < tuota mie ostan ain semmosen viiden laatikon satsin 1 laatikko painaa 2.5 kilova. öö jos en nyt ihan valehtele niin 5 kpl maksaa 38 egee ja jos valehtelen ( eli väärin muistan ) niin korjaan asian huomenna ( äipaltä kysyn miti ne nyt taas maksoikaan ) tiskikonneest miul ei oo viel kokemuksia ( muutettiin 2007 kesäkuus sitä ennen rempattiin ) eli keittiö on uusiks pistetty kaapit ja keittiö(koneet) siis asiaan > astianpesukone on paikallaa ja silleen mutta ei oo viel asennettu, reilu vuoden se on tuos nököttännä tyhjänpanttina. noo, hiljaa hyvä tulee kait. mut jos se ois käytössä niin varmaan käyttäisin semmossii astianpesutabuja.. tuli taas piiitkä vastaus , ku tuli asiaa vähän kysymyksen ohikin hiii.. en jaksa mahdollisia kirjoitusvirheitä tarkistella, jotta koitahan/ koittakeehan tuosta sitten selvä saada.. huuii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 23:10

Kiinteää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 08:04

meidän taloudessa kiinteää astianpesussa, nestemäistä pyykinpesussa, molempiin olen täysin syytön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.09.2008 - 22:03

Minä olen toiminut meillä tiskikoneena, käytän hajustamatonta tiskiainetta. Pyykkipulveria ostan etupäässä, villavaatteille jotain nestemäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.09.2008 - 07:54

Zeoliititon pesuaine on pyykinpesukoneen pelastaja ja tiskikone on käsi joten nestemäistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 08:41

Pesujauhetta pyykinpesussa, nestemäistä käsipyykissä, pesutabletteja astianpesukoneessa.