Mitä bensaa Toyota Starlet -98 nyt 2011 kun ne muuttui?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.01.2011 - 13:59

tuoltapas löytyy automerkit ja bensat:
www.e10bensiini.fi/e10-bensi...in/toyota/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.01.2011 - 14:02

Tuo linkki on hyvä tarkistuskonsti. Hyvä palisanteri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 14:45

Tuon vuosimalliseksi (-98) ilmoitettu auto on luultavasti valmistettu (ja tullut myyntiin) jo -97. Silloin 95E10 ei käyne, vaan tulisi käyttää 98E:tä. Tosin viime aikoina on näkynyt juttuja, ettei E10:ssäkään olisi etanolia oikeasti kuin ehkä 5-6 %.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 15:08

Andekin kanssa samaa mieltä. Asian pitää varmistaa Toyotan merkkihuollosta. Muualta et saa oikeaa vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:07

Kiitos palisanterin linkistä..kun siintä voi tarkistaa..mikä bensa käy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.01.2011 - 20:09

Kävin tuossa päivänä muutamana Toyotan huoltotiskiin nojailemassa ja keskustelemassa asiasta huoltoneuvojan kanssa.
Toyoni on vm 1995 ja poika tiskin takana alkoi nyplätä tietokonettaan, viereisellä jakkaralla istunut vanhempi töidenvastaanottaja antoi mielestäni asiallisen neuvon osta sitä halvinta kun eivät vieläkään näy tietävän E10 bensiinin hintaa.
Olen noudattanut hänen ohjettaan. Sitä E10 taitaa mennä enemmän kun etanolin polttoarvo on paljon huonompi kuin bensiinin. fi.wikipedia.org/wiki/Etanol...ttoaineena . Tosin liuottimiahan ne bensiinit ovat tainneet olla jo kauan. Niistä suljetussa astiassa seisoessa häviää palava aine ties minne?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.01.2011 - 06:48

Tuo on hyvä linkki laitoin tuon jopa eteenpäin jotta moni muukin saa tietää!

Lisätty: 13.01.2011 - 22:03

www.iltasanomat.fi/autot/E10...11001.html

tässä uusinta tietoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.01.2011 - 18:04

Jos ei muusta löydy varmaa tietoa, niin huoltoasemilla henkilökunnan pitäisi tietää tai ottaa selvää jos ei tiedä.