Oletko löytänyt suuren rakkautesi?

Avainsanat: suuri rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.01.2011 - 15:49

Minun suuri rakkauteni. Tapasin hänet kesällä 1989. Ensin ihastuttiin ja sitten rakastuttiin. Se oli suurien tunteiden myllerrystä. Muistan vieläkin ensisuudelman, miltä se tuntui. Sitten puuttui kohtalo peliin ja kuolema erotti meidät. Hän vei kuitenkin sydämestäni liian suuren osan. Olen kuitenkin jatkanut elämää, niinhän on pakko tehdä. Hoitanut velvollisuuteni. Elämä on vaan ollut puolinaista. En ole pystynyt elämään täysillä. Ehkä kuitenkin vielä löydämme toisemme. Terveiset Ninalle, missä oletkin. En unohda sinua milloinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 20:43

Löysin suuren rakkauteni vasta aikuisiällä epäonnisen avioliton jälkeen. Toivon ja uskon, että tämä rakkaus kestää loppuelämän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 20:49

En sitä tiedä olenko suuren rakkauteni löytänyt, mutta mieheni kanssa olemme yhdessä olleet 36 vuotta, on vissiin sitä rakkauttakin ollut ja riitaa sekä eripuraakin, mutta kun 30 vuotta tuli täyteen tätä yhdessä majailua niin on helpottanut ja enemmän on niitä seesteisempiä aikoja nykyään, taisi se 30 vuotinen sota päättyä meiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 21:27

olen enkä koskaan muuta toivokaan ...yhdessä ollaan itkut itketty ja naurut naurettu ...yhdessä ollaan tämä meidän piku paratiisimme luotu ...yhdessä ollaan toinen toistamme tuettu jo kohta 30v....vieläkin kivasti sydän alasta kivistää,kun häntä katson....... jot jollei tämä ole maailman suurinta rakkautta niin ei mikän minun maailmasani...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2011 - 21:31

Löysin ja menetin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 21:51

En ole kun tuota sandraa eivät Napsulaiset valinneet kaverikseni sinne autiolle saarelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 21:59

Ihan tarpeeksi suuren olen löytänyt ja yhden toki menettänytkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 09:30

Olen, siitä kiitos yläkertaan joka johdatti meidät yhteen. Siitä kiitän vieläkin. Löysin rakkaan ,rakastetun.
!968v. olin itse 15v.Kumppani reilut 4 v.tta vanhempi.Tänne asti kestäntyt tuota ihanaa rakkautta.Yöt ja päivät ollaan saatu olla yhdessä ,samaa työtä tehneenä.3 Ihanaa yhteistä lasta tuli tuosta romanssista.Ensin tyttö ja kaksi poikaa.Nyt lapset lentänyt pesästä ,omalle polulle vapauteen.
En voi sanoa, että suomalainen mies ei puhu eikä pussaa.Kyllä huomioi kaikin tavoin minut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:36

Löytänyt olen ja saan vieläkin pitää. Yli neljäkymmentä vuotta se on kestänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 21:28

Totta kai jo pian 33 vuotta yhteistä eloa sormuksien kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.01.2011 - 18:04

Ikuisuus kysymys, johon en uskalla kommentoida. Ehkä joskus olen.