Yli viiskymppiset. Kokoiletteko teknisiä legoja?

Avainsanat: tekniset legot virikkeenä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 11:45

ei ole meillä noita ... pitikin oikein googlettaa , et tiedän mistä on kysymys , mut jos meillä noita ois.. ois se niiden kans leikkiminen ihan muut kuin minä ... nimittäin pikkuväki tykkäis varmaankin noista ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.01.2011 - 10:41

Eipä tule leikittyä...
Mutta muistiin auttaa ristikoiden ratkaiseminen...
Ja muutenkin kotona tulee hääräiltyä keittiössä paljon ja koiran kanssa ulkoilu tuo myös virikettä, samalla tuo valokuvaus on lempi puuhaa... ja sen päälle photo shoppia jolla saa kuvat vielä muokattua upeiksi kuviksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 11:18

No en oikein ymmärräkään mitä ovat tekniset legot.
Voiko niistä vaikka auton rakentaa.? Ei en kuitenkaan rakentele enään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 14:42

En ole koettanut ja tuskin enää leegoilen....no, eihän tuota tiedä mitä vielä keksii, kunhan työelämästä pääsee pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 14:50

on vielä riittänyt jumppaa ihan tarpeeksi noille pikkuisille harmaille ilman palikoitakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 15:06

eiköhän niitä käytetä enemmänkin opiskelijoiden keskuudessa opetusmateriaalina.
www.studiamedia.com/Tiede-ja...087.0.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 18:34

Ei ole aikomusta kokeilla..Yritän muuten pitää muistin tallella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.01.2011 - 19:42

Tunnustan kuuluvani joukkoon iän puolesta, mutta parin kuukauden aikana on kyllä tullut rakenneltua pienten ihmisten kanssa lecotaloja ym. hökötyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.01.2011 - 21:15

Pojallani on Legoja joka lähtöön ja kun hän onneksi vielä 13-vuotiaana välillä aina innostuu rakentelemaan niillä, saa äitikin leikkiä siinä sivussa niillä. Tosin minulla ei vielä ole tuota kysymyksessä mainittua viittäkymppiä mittarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 11:15

Ei tulisi mieleenkään tuollainen harrastus. Muita elämän palikoita on jo tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2011 - 09:29

Tuollaisista en ole kuullutkaan enkä ole leikki-iässä, joku keski-ikäinen voi toki olla.